برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی سنگی رگال چینی کرد

روشویی سنگی رگال چینی کرد، دارای وزن 11.1 کیلوگرم و ابعاد 41.5*56.5*21 سانتی متر می باشد. سایز آن 65 بوده و کیفیت لعاب آن درجه یک می باشد.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سنگی رگال چینی کرد

روشویی یکی از انواع مختلف چینی های بهداشتی می باشد که در محیط ساختمان استفاده می شود. افراد منزل در اکثر مواقع برای شستشوی دست و صورت خود از روشویی استفاده می کنند. روشویی به دلیل اینکه مدت های زیادی را در کنار رطوبت قرار دارد، باید ویژگی هایی را داشته باشد تا در مدت کم دچار مشکلاتی چون ترک، بو گرفتگی و کثیفی نشود.

روشویی در انواع مختلفی عرضه می شود. بعضی از روشویی ها پایه دار هستند. روشویی پایه دار از رایج ترین انواع روشویی محسوب می شود. روشویی بعدی، روشویی پایه سنگی است. این روشویی شباهت هایی با روشویی پایه دار دارد اما اولاً از سنگ طبیعی ساخته شده و دوماً ظاهر آن با روشویی پایه دار متفاوت است. روشویی رو سنگی یا رو کابینتی از دیگر انواع روشویی است و همانطور که نام آن می رساند بر روی کابینت نصب می شود. روشویی های زیر سنگی نیز از دیگر انواع روشویی هستند و کاسه آنها از زیر به صفحه کابینت متصل می شود. روشویی نیم پایه، والهنگ یا دیواری نیز نوع دیگری از این روشویی است.

اگر در خرید روشویی عامل هزینه برای شما مهم است و می خواهید تا حد امکان هزینه کمتری بپردازید، روشویی های درجه سه را به شما پیشنهاد می کنیم. البته اختلاف قیمت بین درجات چینی آلات چندان زیاد نیست و معمولاً بین 100 تا 200 هزار تومن است. اما اگر واقعاً برایتان سخت است که چینی آلات درجه یک را خریداری کنید، حداقل روشویی درجه دو را انتخاب کنید زیرا هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دارد.

هنگام خرید روشویی دقت نمایید، طرحی از روشویی را انتخاب نمایید که مناسب سلیقه و روحیات شما باشد. می دانید که افراد هنگام صبح ابتدا دست و صورت خود را می شویند. پس طرحی را انتخاب کنید که حال و هوای شما را بهتر سازد و روز خوبی را آغاز کنید.

خرید اینترنتی روشویی رو سنگی

سایز این روشویی 56 سانتی متر است. روشویی سنگی رگال چینی کرد از نوع روسنگی یا رو کابینتی است. روشویی رو سنگی به راحتی بر روی کابینت و سطوح دیگر نصب شده و جای نسبت کمی را اشغال می کند. روشویی سنگی رگال چینی کرد دارای ابعاد 41.5*56.5*21 سانتی متر می باشد و وزن آن نیز 11.1 کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رگال
عنوان کالا
روشویی سنگی رگال چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
56
وزن
11.1 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
41.5*56.5*21 سانتی متر
نوع روشویی
روشویی زیرسنگی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود