برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی سنگی لیندا چینی کرد

خرید روشویی سنگی لیندا چینی کرد

روشویی سنگی لیندا چینی کرد، توسط برند چینی کرد تولید شده است. شرکت چینی کرد محصولات خود را از مواد مرغوب تولید می نماید. چینی آلات تولید شده توسط این شرکت در انواع کیفیت لعاب درجه یک، درجه دو و درجه سه عرضه می گردند.

بیشتر بخوانید
9,370,497 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سنگی لیندا چینی کرد

روشویی ها انواع مختلفی دارند و در مکان های مختلفی نصب می شوند. روشویی از جمله کالا های ساختانی است که به طور گسترده در منازل بکار می رود. بر خلاف توالت ها که اغلب از چینی تولید می شوند، روشویی از مواد مختلفی تهیه می گردد. روشویی در کنار چینی آلات دیگر چون، توالت ایرانی، توالت فرنگی، توالت فرنگی وال هنگ، توالت طبی و غیره از کالا های ساختمانی پر استفاده در منازل به شمار می رود.

به عنوان مثال روشویی های سنگی، همانطور که از نام آنها معلوم است، از جنس سنگ و آن هم از نوع طبیعی می باشند. دلیل استفاده از سنگ طبیعی در ساخت این روشویی ها، طرح های منحصر به فرد و زیبای آنها می باشد. 

روشویی سنگی البته کمی نسبت به روشویی های چینی و سرامیک گرانتر است و همچنین باید از آن مراقبل کافی را به عمل آورد، زیرا در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت، مواد شیمیایی و همچنین ترکیبات معدنی حساس می باشد.

روشویی های چینی اما مزایای مخصوص به خود را دارند. اولین مزیت آنها قیمت ارزانتر آنها است. دومین مورد این است که چینی و سرامیک تا حد زیادی به رطوبت و مواد شوینده مقاوم هستند. سرامیک همچنین ماده ای خنثی و غیر سمی است بنابراین قرار دادن دست بر روی آن ضرری برای شخص ایجاد نمی کند. سرامیک و چینی همچنین به ضربه و خراش مقاوم هستند و در صورتی که از گل مناسب در تولید آنها استفاده شده باشد، تا مدت های طولانی دچار ترک و فرسودگی نمی گردند.

خرید روشویی رو کابینتی

روشویی سنگی مدل لیندا از جنس چینی می باشد. همچنین چینی بکار رفته در آن از نوع درجه یک است. چینی درجه با کیفیت ترین نوع چینی به شمار می رود. روشویی سنگی مدل لیندا توسط شرکت چینی کرد که برند شناخته شده ای است، تولید شده است. ابعاد روشویی سنگی مدل لیندا 13.5*40*65 سانتی متر و سایز آن نیز 65 است. این روشویی از نوع روکابینتی است و بنابر نام آن، بر روی کابینت قرار می گیرد. روکابینتی ها یکی از انواع سبک و کوچک روشویی بوده و به راحتی می توان آنها را نصب یا جابجا نمود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
لیندا
عنوان کالا
روشویی سنگی لیندا چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
65 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
13.5*40*65 سانتی متر
نوع روشویی
روسنگی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود