برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی رو کابینتی چینی کرد مدل آنتوریوم

خرید روشویی رو کابینتی چینی کرد مدل آنتوریوم

روشویی رو کابینتی چینی کرد مدل آنتوریوم، دارای ابعاد 12*46*46 سانتی متر و سایز 46 می باشد. این روشویی با کیفیت لعاب درجه یک تولید شده است و به همین دلیل رنگ سفید و براقی دارد که به محیط خانه شما جلوه خاصی می دهد.

بیشتر بخوانید
9,065,535 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سنگی آنتوریوم چینی کرد

روشویی ها انواع مختلفی را دارا هستند و در مکان های مختلفی مانند توالت، حمام و دستشویی های عمومی قرار می گیرند. روشویی از جمله کالا های ساختانی به شمار می رود که به طور گسترده در منازل استفاده می شود. بر خلاف توالت ها که اغلب از چینی تولید می گردند، روشویی از مواد مختلفی بدست می آید. روشویی در کنار چینی آلات دیگر چون توالت ایرانی، توالت فرنگی، توالت فرنگی وال هنگ، توالت طبی و غیره از کالا های ساختمانی رایج در منازل محسوب می شود.

روشویی سنگی، از جنس سنگ طبیعی هستند. دلیل استفاده از سنگ طبیعی در ساخت این روشویی ها، طرح های منحصر به فرد و زیبای آنها می باشد. 

روشویی سنگی البته کمی نسبت به روشویی های چینی و سرامیک گرانتر بوده و در استفاده و مراقبت از آن دقت نمود، زیرا در برابر عواملی چون رطوبت، مواد شیمیایی و همچنین ترکیبات معدنی که ممکن است با سطح سنگ واکنش نشان دهند، حساس می باشد.

البته روشویی چینی مزایای مخصوص به خود را دارد. مثلآً روشویی چینی و سرامیکی نسبت به روشویی سنگی ارزانتر هستند. دومین مورد این است که چینی و سرامیک تا حد زیادی به رطوبت و مواد شوینده مقاوم می باشند. سرامیک همچنین ماده ای خنثی و غیر سمی بوده و تماس بدن با آن ضرری برای شخص بوجود نمی آورد. سرامیک و چینی همچنین به ضربه و خراش مقاومت خوبی دارند و در صورتی که از مواد مرغوب در تولید آنها استفاده شود، تا مدت های طولانی دچار ترک و فرسودگی نمی شوند.

خرید روشویی روکابینتی با کیفیت

روشویی سنگی مدل آنتوریوم از چینی بهداشتی تولید شده است. چینی بکار رفته در آن از نوع درجه یک بوده و رنگ سفید آن باعث می شود سطح آن بسیار براق باشد. چینی درجه با کیفیت ترین نوع چینی به شمار می رود و در برابر تجمع آلودگی و ترک به خوبی مقاوم است. روشویی سنگی مدل آنتوریوم توسط شرکت چینی کرد که برند معتبر و صاحب تجربه ای است، تولید گردیده است. ابعاد روشویی سنگی مدل لیندا 12*46*46 سانتی متر و سایز آن نیز 46 می باشد. این روشویی از نوع روکابینتی بوده و بر روی کابینت قرار می گیرد. روکابینتی ها نسبت به دیگر انواع روشویی جای کمتری را اشغال می کنند و چون سبک هستند، به راحتی می توان آنها را نصب یا جابجا نمود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آنتوریوم
عنوان کالا
روشویی سنگی آنتوریوم چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
46 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
12*46*46 سانتی متر
نوع روشویی
روسنگی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود