برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی روکابینتی چینی کرد مدل الوند دوراستایل

خرید روشویی روکابینتی چینی کرد مدل الوند دوراستایل

روشویی روکابینتی چینی کرد مدل الوند، از نوع دوراستایل بوده و بنابراین برای زیباسازی محیط توالت بسیار مناسب است. شرکت چینی کرد در تولید انواع چینی آلات بهداشتی چون توالت زمینی، توالت فرنگی، توالت فرنگی وال هنگ، توالت های طبی و انواع روشویی تخصص دارد.

بیشتر بخوانید
9,413,193 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سنگی الوند چینی کرد

روشویی ها انواع مختلفی را دارا هستند و در مکان های مختلفی مانند توالت، حمام و دستشویی های عمومی قرار می گیرند. روشویی از جمله کالا های ساختانی به شمار می رود که به طور گسترده در منازل استفاده می شود. بر خلاف توالت ها که اغلب از چینی تولید می گردند، روشویی از مواد مختلفی بدست می آید. روشویی در کنار چینی آلات دیگر چون توالت ایرانی، توالت فرنگی، توالت فرنگی وال هنگ، توالت طبی و غیره از کالا های ساختمانی رایج در منازل محسوب می شود. روشویی خود بسته به نوع استفاده از آن انواع مختلفی دارد. مثلاً روشویی پایه دار که ساده ترین، قدیمی ترین و رایج ترین نوع آن است اغلب در دستشویی استفاده می گردد. روشویی نیم پایه در جاهای بکار می رود که نظافت زیاد انجام شده و نظافت اینگونه روشویی ها راحت تر است. روشویی های روکابینتی، روسنگی و زیرسنگی نیز به دلیل وزن کم و اندازه کوچکتر خود، در بین مصرف کنندگان طرفدار دارند.

اگر ملاک انتخاب شما زیبایی است، روشویی های سنگی و چوبی به شما پیشنهاد می شوند. البته نه اینکه روشویی های سرامیکی و چینی از زیبایی کافی برخوردار نباشند، اما معمولاً تنوع طرح های روی سطح آنها به اندازه انواع چوبی و سنگی نیست. عیب روشویی سنگی و چوبی این است که باید در مراقبت از آنها دقت نمود، زیرا به راحتی آسیب می بینند.

روشویی های چینی و سرامیکی نسبت به انواع سنگی رایج تر هستند. عموماً روشویی های سنگی در مکان های لوکس بکار می روند. چینی با کیفیت تا مدت های طولانی پس از استفاده نیز دچار مشکل نمی شود و نگه داری و نظافت آن نیز آسان است.

خرید روشویی روکابینتی با کیفیت

روشویی روکابینتی چینی کرد مدل الوند، از چینی با کیفیت لعاب درجه یک تولید شده است؛ به همین دلیل در برابر رطوبت، آلودگی و ضربه بسیار مقاوم می باشد. این روشویی از نوع روکابینتی می باشد، بنابراین جای کمتری را اشغال کرده، نصب و نظافت آن راحت تر می باشد. این روشویی دارای ابعاد 17*42*42 سانتی متر و سایز 42 می باشد. این روشویی که از انواع چینی آلات بهداشتی تولید شده توسط برند چینی کرد است و در صورت تمایل به خرید دیگر محصولات چینی کرد می توانید از مرجع کالای ساختمانی جلونگر نیز دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
الوند
عنوان کالا
روشویی سنگی الوند چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
42
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
17*42*42 سانتی متر
نوع روشویی
روسنگی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود