برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام

روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام یک روشوی بسیار زیبا و خاص است که مناسب برای استفاده در کنج خانه های شما می باشد. روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام دارای فضایی برای قرار گرفتن شیر آب ب در درون آن است. سفارش روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام

بیشتر بخوانید
4,650,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام

روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام در رنگ سفید تولید شده است. روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام یکی از بهترین و جدیدترین محصولات شرکت نوین سرام است. روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام دارای وزن 23 کیلوگرم است. روشویی ها دارای انواع مختلفی هستند که روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام یک روشویی پایه بلند می باشد.  روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام دارای یک لعاب باکیفیت است که این لعاب به صورت براق است. در ساخت روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام از برترین و مناسب ترین جنس ها و قطعات استفاده شده است تا دوام بالایی پیدا کند. 

 فرشوش اینترنتی روشوی کنج دار

این روشویی لوکس دارای طرح بسیار زیبایی است که می توند زیبایی فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر نماید. این روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام دارای فضایی در خود برای قرار گرفتن شیر آب می باشد. روشویی ها یکی از مهم ترین بخش های سرویس بهداشتی می باشد زیرا نیاز از است که شما بعد از دستشویی حتما دست های خود را بشویید. روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام دارای حالت انتی باکتریال است که این حال باعث شده که کثیفی ها و میکروب ها و باکتری ها به بدنه ی آن نچسبند و همراه آب وارد فاضلاب خانه ها شوند. روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام  دارای ابعاد  57 × 44 × 84 سانتی متر است که دارای ارتفاع 84 سانتی متر است. روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام یک روشویی است که داری پایه بلندی است. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
روشویی پایه دار کنج رومانو
عنوان کالا
روشویی پایه دار کنج رومانو نوین سرام
برند
نوین سرام
کشور سازنده
ایران
سایز
57*44*84 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود