برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 63

روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 63 دارای لعاب درجه یکی می باشد که به آن حالت ضد باکتری می باشد که به رنگ سفید کلاسیک می باشد. دارای پایه ای به طول 785 میلی متری می باشد که اندازه آن اساتندارد می باشد. ابعاد این روشویی 635*515 سانتی متر می باشد که همراه با عمق 200 میلی متری تولید شده است

بیشتر بخوانید
8,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 63

شرکت چینی نام گاتریا ساخت محصولات بهداشتی با کیفیت نه تنها فقط در بازار ایران بلکه در بازار های خارج از ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این کارخانه توانسته محصولات خود در کشور های ترکیه، آلمان، عراق، آذربایجان، افغانستان و... صادر نماید. صادرات محصولات به خارج کشور نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت می باشد. این شرکت با وجود داشتن افتخارات بسیار زیاد هنوز هم به دنبال بالا بردن کیفیت محصولاتش می باشد. شرکت چینی نام گاتریا توانسته گواهی نامه تایید آزمایشگاه همکار با تکنولوژی روز و تندیس واحد نمونه صنعتی کشور را در سال 95 بگیرد که این تنها قسمتی از افتخارات این شرکت می باشد.

شرکت گاتریا به خاطر ویژگی های زیر یکی از بهترین شرکت های محصولات بهداشتی می باشد

- رعایت استاندارد های جهانی در تمامی محصولاتش
- استفاده از بهترین جنس ها و قطعات
- داشتن بهترین طراحان از ترکیه و ایتالیا
- بروز رسانی مکرر ماشین آلات صنعتی با تکنولوژِی روز

روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 63

روسنگی گاتریا مدل عطارد از یکی از بهترین جنس لعاب های با کیفیت ساخته شده می باشد که دارای حالت ضد باکتریل می باشد. حالت ضد باکتریل این روشویی پایه دار باعث شده باکتری و جرم ها اصلا به آن نمی چسبد و همراه با آب به فاضلاب منتقل می شود. همین نکته کار شست و شو را برای شما راحت تر می نماید. این مدل روسنگی دارای حالت دایره ای می باشد که بسیار خاص و زیبا می باشد. روسنگی گاتریا مدل عطارد 210 به کمک این طراحی خاص خود دکوراسیون خانه را لوکس می نماید و زیبایی دو چندانی به آن می دهد. این روشویی دارای عمق 200 میلی متری می باشد که مناسب برای قرار دادن نوع وسایل در آن می باشد. ابعاد این روشویی 635*515 سانتی متر می باشد که در بالای روسنگی فضایی برای قرار گرفتن شیرآلات می باشد همین گوشه قرار گرفتن باعث شده به طراحی خاص آن لطمه ای نخورد. باشد. هم چنین دارای حلقه سر ریز می باشد که باعث شده آب از این زیر صفحه سر ریز نشود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ATAROD Washbasin
عنوان کالا
روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 63
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
635*515
ارتفاع
840 میلی متر
عمق
200 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مدل رو شوی
پایه دار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود