برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی پایه دار گاتریا مدل ساترون 60

روشویی پایه دار گاتریا مدل ساترون 207 یک روشیی پایه دار می باشد که طول پایه آن 87.5 سانتی مترمی باشد. روشویی پایه دار ساترون 207 دارای لعاب درجه یکی می باشد که به آن حالت ضد باکتری و جرم می دهد. خرید بهترین و با کیفیت ترین روشویی ها در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
9,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی پایه دار گاتریا مدل ساترون 60

روشویی های بی کیفیت مشکلات بسیاری را هنگام استفاده طولانی مدت آن برای شما ایجا می نماید. به همین دلیل است که خرید روشویی یکی از مهم ترین خرید های شما برای خانه و سرویس بهداشتی شما است. شکستن سریع کاسه روشویی در اثر ضربه های معمولی، گرفتن جرم، از دست دادن سریع رنگ و شست و شوی سخت آن را می توان از این مهم ترین مشکلات نام برد. عمق این روسنگی 16 سانتی متر می باشد. این روشویی پایه رنگ تماما سفید می باشد. این روشویی پایه ساترون همراه با لعاب درجه یک می باشد. نوع این لعاب از نوع آنتی باکتریل می باشد که نمی گذارد باکتری و جرم ها به بدنه این روشویی بچسبند و آن ها بسیار راحت تر و سریع تر به فاضلاب خانه شما منتقل می کند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید روسنگی توجه نماید سایز و ابعاد آن روشویی می باشد. این روشویی در سایز 610*460 میلی متر تولید شده است. عمق کاسه روشویی این 185 میلی متر است. این روشویی دارای حلقه سر ریز است. این حلقه سرریز باعث می شود آب از بالای لبه ها کاسه سر ریز نشود . فضایی برای قرار گرفتن شیرآلات آب در بالای این روشویی گاتریا می باشد.

خرید مناسب ترین روشویی پایه دار

روشویی نیم پایه ای گاتریا دارای طرح بسیار زیبایی و خاص می باشد که کاملا با فضای اطراف خود ترکیب می شود. این روشویی نیم پایه توسط شرکت معروف گاتریا ساخته شده است. شرکت چینی ساخت گاتریا یکی از بهترین شرکت ها در تولید محصول های بهداشتی می باشد. این شرکت علاوه بر فروش محصول در ایران، بسیاری از محصولات خود را به کشور های خارجی هم چون ترکیه، آلمان و آذربایجان و... نیز صادر می نماید. کمپانی گاتریا دارای انواع افتخارات مانند گواهینامه تایید آزمایشگاه با همکار با تکنولوژی روز در سال 95 و تندیس واحد نمونه کشور می باشد که به این شرکت اعتباری در سطح جهانی بخشیده است. این شرکت برای ساخت محصولات بهداشتی خود از جنس ساخت های بسیار با کیفیت استفاده کرده است که طرح این محصولات همواره توسط طراحان ترکیه و ایتالیایی طراحی شده است. این محصولات بهداشتی توسط بهترین ماشین آلات که دارای تکنولوژی های روز می باشد تولید شده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
SATRON Washasin With Full Pedestal
عنوان کالا
روشویی پایه دار گاتریا مدل ساترون 60
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
610*460
عمق
185 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سایز پایه
بلند
مدل رو شوی
پایه دار
مناسب برای
شیرآلات روکار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود