برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی نیم پایه گاتریا مدل آی

روشویی نیم پایه گاتریا مدل آی یک سینک بسیار زیبا می باشد که دارای نیم پایه ای به طول 41 سانتی متر می باشد. این روشویی دارای بدنه تماما سفید می باشد که دارای لعاب بسیار خوبی می باشد به گونه ای که آب به درون روشوییی نفوذ نمی کند. خرید انواع روشویی در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
8,300,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی نیم پایه گاتریا مدل آی

روشویی نیم پایه گاتریا مدل آی از طراحی بسیار زیبا و شیکی برخوردار می باشد. این روشویی شیک توسط کمپانی چینی نام گاتریا تولید و ساخته شده است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. شرکت گاتریا محصولات خود را همواره با بهترین کیفیت و جنس روز به بازار ایران و بازار جهانی عرضه می کند. از جمله مهم ترین کشورهایی که این محصولات بهداشتی به آن ها صادر می شود را می توان به ترکیه، آلمان، عراق، افغانستان، آذربایجان و... اشاره نمود. هم چنین این شرکت موفق به کسب گواهینامه تایید آزمایشگاه همکار با تکنولوژی روز شده است. کسب مقام صادر کننده، دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی کشور را نیز در کنار دیگر ویژگی های مثبت و افتخارات این شرکت می توان قرار داد.

مزایای گاتریا مدل آی

جنس بدنه این روشویی از چینی سرامیکی مقاوم است و یک لایه لعاب نیز آن را در برگرفته است این لعاب دارای کیفیت بالایی است که مقاومت سنگ را افزون تر می کند. ترکیب چینی و لعاب باعث می شود تا روشویی در برابر آب غیر نفوذ شود و حتی در استفاده مدت زمان زیاد هیچ تغییر شکلی در بدنه آن ایجاد نشود. دارای رنگ سفید کلاسیک یک دست می باشد. شویی گاتریا مدل آی دارای طرح مستطیل شکلی می باشد که این روشویی دارای نیم پایه ای به طول 41 سانتی متر می باشد.. ظاهر زیبا و مناسب این نیم پایه برای سرویس بهداشتی های مدرن و لوکس بسیار پر کار برد می باشد. این روشویی در چهار سایز متفاوت تولید شده است که عمق هر کدام از این چهار سایز، 19 سانتی متر است که این روشوی را برای استفاده در انواع کابینت ها مناسب کرده است. از شیر آلات توکار برای این روشویی استفاده می گردد. هم ‌چنین این روشویی در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم است و تغییری در ظاهر و کیفیت رنگ آن حتی در استفاده طولانی مدت نیز ایجاد نمی شود. قسمت داخلی این رو سنگی یک حلقه سر ریز تعبیه شده است که موجب می شود در هنگام پر شدن کاسه، آب آن سر ریز نشود و از جای حلقه به طرف لوله فاضلاب هدایت شود.

خرید روشویی نیم پایه

گاتریا در ساخت و تولید محصولات بهداشتی خود از بهترین طراحان ترکیه ای و ایتالیایی استفاده کرده است. این محصولات توسط ماشین آلات صنعتی با تکنولوژی روز و به همراه استانداردهای جهانی تولید شده است که از دقت بسیار بالایی در تولید آن استفاده شده است. یکی از قسمت هایی که در سرویس های بهداشتی که روشویی مورد نظر را طبق سایز مورد نیاز و سایز فضای خود انتخاب نمایید. از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است سنگ روشویی می باشد. همان گونه که انتخاب شیرآلات مناسب در سرویس بهداشتی از نظر زیبایی و کیفیت مهم می باشد انتخاب روشویی نیز مهم می باشد. اگر می خواهید سرویس بهداشتی خود را تجهیز نمایید باید از روشویی های کابینتی و دیواری استفاده نمایید که به زیبایی سرویس شما کمک بیشتری می نماید. این  روشوی نیم پایه از کیفیت بدنه بالایی برخوردار است و در برابر جرم و باکتری بسیار مقاوم می باشد. دارای خاصیت آنتی باکتریل است که اصلا باکتری به بدنه آن نمی چسبد و همراه با آب این باکتری ها و جرم ها به فاضلاب ریخته می شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
AY Wall Hung Washbasin with Half Pedestal
عنوان کالا
روشویی نیم پایه گاتریا مدل آی
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
در چهار سایز
عمق
190 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مدل رو شوی
نیم پایه
مناسب برای
شیرآلات توکار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود