برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل آرتین شیرسرخود

روسنگی گاتریا مدل آرتین شیرسرخود مناسب برای انواع کابینت ها و خانه ها می باشد این روسنگی دارای لعاب درجه یکی می باشد که در اثر استفاده زیاد و مواد شست و شو رنگ سفید کلاسیک آن تغییر نمی کند. خرید بهترین روسنگی با قیمت مناسب در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل آرتین شیرسرخود

روسنگی گاتریا مدل آرتین شیرسرخود دارای طرح بسیار خاص و زیبایی می باشد که کاملا با کابینت ترکیب می شود. این ویژگی باعث شده که حالت بسیار زیبا و مجللی پیدا نماید. شما می توانید از این طرح در درون انواع کابینت ها در طرح های متفاوت نصب نمایید. شرکت گاتریا این روسنگی بسیار زیبا را ساخته است. شرکت چینی ساخت گاتریا یکی از بهترین شرکت ها در تولید محصول های بهداشتی می باشد. این شرکت علاوه بر فروش در ایران، بسیاری از تولیدات خود را به کشور های خارجی هم چون ترکیه، آلمان و آذربایجان و... نیز صادر می نماید. کمپانی گاتریا دارای تندیس واحد نمونه کشور و گواهینامه تایید آزمایشگاه با همکار با تکنولوژی روز می باشد که به این شرکت در سطح جهانی اعتبار بسیاری بخشیده است. این شرکت برای ساخت محصولات بهداشتی خود علاوه بر جنس ساخت های بسیار با کیفیت طرحشان را از طراحان ترکیه و ایتالیایی گرفته است. این محصولات بهداشتی توسط بهترین ماشین آلات که دارای تکنولوژی های روز می باشد تولید شده است.

خصوصیات روسنگی آرتین

یکی از مهم ترین خرید های شما خرید روشویی می باشد زیرا اگر جنس های تقلبی و بی کیفیت بخرید مشکلات بسیاری در رابطه با استفاده طولانی مدت با آن خواهید داشت. از این مشکلات می توان به شکستن سریع کاسه روشویی در اثر ضربه های معمولی، از دست دادن رنگ ، گرفتن سریع جرم و شست و شوی سخت آن می توان نام برد.عمق این روسنگی گاتریا 15 سانتی متر می باشد. روسنگی گاتریا مدل آرتین در رنگ سفید کلاسیک تولید شده است. این کاسه روشویی دارای لعاب درجه یکی می باشد که نوع این لعاب دارای حالت آنتی باکتریل می باشد که نمی گذارد باکتری و جرم ها به بدنه آن بچسبند و آن ها بسیار راحت تر و سریع تر به فاضلاب خانه شما منتقل می کند. یکی از نکاتی که باید در خرید روسنگی توجه نماید سایز و ابعاد آن می باشد که این محصول دارای سایز 75*36 سانتی متر می باشد. هم چنین دارای حلقه سر ریز می باشد که باعث شده آب از این زیر صفحه سر ریز نشود و فضایی برای قرار گرفتن شیر آب می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ARTIN Countertop Basin
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل آرتین شیرسرخود
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
750*360
عمق
150 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات روکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود