برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل آرتین

مشتری ها همواره شرکت گاتریا را به خاطر محصولات پر کیفیتش مورد تحسین قرار داده اند. روسنگی گاتریا مدل آرتین ساخته شرکت گاتریا می باشد که داری بهترین لعاب می باشد. این لعاب درجه یک باعث شده که حالت ضد باکتری بگیرد. خرید بهترین روسنگی ها در مرجع تخصصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها (1)
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل آرتین

روسنگی آرتین دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. این روشویی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است؛ که توسط کمپانی گاتریا تولید و ساخته شده است. این شرکت محصولات خود را همواره با بهترین کیفیت و طرح های روز به بازار ایران و بازار جهانی عرضه می کند. از جمله کشورهایی که این محصولات بهداشتی به آن ها صادر می شود ترکیه، آلمان، عراق، افغانستان، آذربایجان و... می باشند. هم چنین این شرکت موفق به کسب گواهینامه تایید آزمایشگاه همکار با تکنولوژی روز می باشد. کسب مقام صادر کننده، دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی کشور را نیز در کنار دیگر ویژگی های مثبت این شرکت می توان قرار داد.گاتریا در ساخت و تولید محصولات بهداشتی خود از استانداردهای جهانی و طراحان ترکیه و ایتالیا و ماشین آلات صنعتی با تکنولوژی روز استفاده نموده است.

خرید روسنگی های با کیفیت

یکی از محصول هایی که در سرویس های بهداشتی توجه به آن از اهمیت ویژه برخوردار است سنگ روشویی می باشد. همان گونه که انتخاب شیرآلات مناسب در سرویس بهداشتی تاثیر زیادی در زیبایی دارد انتخاب یک سنگ روشویی مناسب نیز زیبایی فضای سرویس بهداشتی را دوچندان می نماید. شما نسبت به فضایی که دارید می توانید از انواع روشویی هایی که در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر موجود می باشد دیدن و خرید نمایید. اگر می خواهید سرویس بهداشتی خود را تجهیز نمایید باید از روشویی های کابینتی و دیواری استفاده نمایید که به زیبایی سرویس شما کمک بیشتری می نماید. این سنگ روشوی از کیفیت بدنه بالایی برخوردار است و در برابر جرم و باکتری بسیار مقاوم می باشد. دارای خاصیت آنتی باکتریل است که اصلا باکتری به بدنه آن نمی چسبد و همراه با آب به فاضلاب ریخته می شود. جنس بدنه این روشویی از چینی سرامیکی مقاوم است و یک لایه لعاب نیز آن را در برگرفته است این لعاب دارای کیفیت بالایی است که مقاومت سنگ را افزون تر می کند.

مزایای روسنگی آرتین

ترکیب چینی و لعاب باعث می شود تا روشویی در برابر آب غیر نفوذ شود و حتی در استفاده مدت زمان زیاد هیچ تغییر شکلی در بدنه آن ایجاد نشود. دارای رنگ سفید کلاسیک یک دست می باشد. رو سنگی گاتریا مدل ژوپیتر شیر سرخود بیضی شکل است که دارای ظاهری زیبا و مناسب برای سرویس بهداشتی های مدرن و لوکس می باشد. این روشویی دارای ابعاد 36 * 75 سانتی متر است که عمق 150 میلی متری آن این روشوی را برای استفاده در انواع کابینت ها مناسب کرده است. از شیر آلات توکار برای این روشویی استفاده می گردد. هم ‌چنین این روشویی در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم است و تغییری در ظاهر و کیفیت رنگ آن حتی در استفاده طولانی مدت نیز ایجاد نمی شود. قسمت داخلی این رو سنگی یک حلقه سر ریز تعبیه شده است که موجب می شود در هنگام پر شدن کاسه آب سر ریز نشود و از جای حلقه به طرف فاضلاب هدایت شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ARTIN Countertop Basin
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل آرتین
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
750*360
عمق
150 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات توکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود