برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

زیرصفحه ای گاتریا مدل ساترون مستطیل

زیرصفحه ای گاتریا مدل ساترون مستطیل یک کاسه روشویی می باشد که کاملا در درون کابینت قرار می گیرد. دارای لعاب بسیار با کیفیتی می باشد که حالت ضد باکتری بودن به آن داده است. این زیر صفحه ای داریا عمق 19 سانتی متر می باشد که بسیار مناسبب برای استفاده در خانه های لوکس شما می باشد. خرید بهترین زیر صفحه ای در مرجع تخصصی کالالی ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
8,700,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

زیرصفحه ای گاتریا مدل ساترون مستطیل

زیرصفحه ای گاتریا مدل ساترون مستطیل دارای طرح خاصی می باشد که کاملا در درون کابینت قرار می گیرد. این ویژگی باعث شده که حالت بسیار زیبا و مجللی به پیدا نماید. شما می توانید از این طرح در درون انواع کابینت ها در طرح های متفاوت نصب نمایید. شرکت گاتریا این روسنگی بسیار زیبا را ساخته است. شرکت چینی ساخت گاتریا یکی از بهترین شرکت ها در تولید محصول های بهداشتی می باشد. این شرکت علاوه بر فروش در ایران، بسیاری از تولیدات خود را به کشور های خارجی هم چون ترکیه، آلمان و آذربایجان و... نیز صادر می نماید. کمپانی گاتریا دارای تندیس واحد نمونه کشور و گواهینامه تایید آزمایشگاه با همکار با تکنولوژی روز می باشد که به این شرکت در سطح جهانی اعتبار بسیاری بخشیده است. این شرکت برای ساخت محصولات بهداشتی خود علاوه بر جنس ساخت های بسیار با کیفیت طرحشان را از طراحان ترکیه و ایتالیایی گرفته است. این محصولات بهداشتی توسط بهترین ماشین آلات که دارای تکنولوژی های روز می باشد تولید شده است.

خرید زیبا ترین زیر صفحه ای مستطیل شکل

یکی از مهم ترین خرید های شما خرید روشویی می باشد زیرا اگر جنس های تقلبی و بی کیفیت بخرید مشکلات بسیاری در رابطه با استفاده طولانی مدت با آن خواهید داشت. از این مشکلات می توان به شکستن سریع کاسه روشویی در اثر ضربه های معمولی، از دست دادن رنگ، گرفتن سریع جرم و شست و شوی سخت آن می توان نام برد.عمق این زیر صفحه ای 19 سانتی متر می باشد. روسنگی گاتریا مدل سلنا در رنگ سفید کلاسیک تولید شده است. این کاسه روشویی دارای لعاب درجه یکی می باشد که نوع این لعاب دارای حالت آنتی باکتریل می باشد که نمی گذارد باکتری و جرم ها به بدنه آن بچسبند و آن ها بسیار راحت تر و سریع تر به فاضلاب خانه شما منتقل می کند. یکی از نکاتی که باید در خرید روسنگی توجه نماید سایز و ابعاد آن می باشد که این محصول دارای سایز 55*35 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
SATRON Under Counter Basin
عنوان کالا
زیرصفحه ای گاتریا مدل ساترون مستطیل
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
550*350
عمق
190 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات توکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود