برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل سلنا شیرسرخود گوشه

روسنگی گاتریا مدل سلنا شیرسرخود گوشه دارای بدنه بسیار مقاومی می باشد که بر روی این بدنه یک رویه لعاب درجه یک کشیده شده است که به این روسنگی حالت ضد باکتری داده است. این محصول دارای طراحی های بهداشتی می باشد که بتواند سریع تر کثیفی و جرم ها را به لوله ی فاضلاب انتقال بدهد. خرید بهترین روسنگی در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل سلنا شیرسرخود گوشه

شرکت چینی نام گاتریا توانسته با ساخت محصولات بهداشتی با کیفیت نه تنها در بازار ایران بلکه در بازار های خارج از ایران نیز طرفداران بسیار نیز پیدا کند. این کارخانه توانسته محصولات خود در کشور های ترکیه، آلمان، عراق، آذربایجان، افغانستان و... صادر نماید که همین نشان از کیفیت بالای محصولات آن می باشد. شرکت چینی نام گاتریا توانسته گواهی نامه تایید آزمایشگاه همکار با تکنولوژی روز و تندیس واحد نمونه صنعتی کشور را در سال 95 کسب نماید. این شرکت با وجود داشتن این افتخارات هنوز هم به دنبال بالا بردن کیفیت محصولاتش می باشد.

شرکت گاتریا به خاطر ویژگی های زیر یکی از بهترین شرکت های محصولات بهداشتی می باشد

- رعایت استاندارد های جهانی در محصولاتش
- استفاده از بهترین جنس ها و قطعات
- داشتن بهترین طراحان از ترکیه و ایتالیا
- بروز رسانی مکرر ماشین آلات صنعتی با تکنولوژِی روز

خصوصیات روسنگی گاتریا مدل سلنا شیرسرخود گوشه

این رو سنگی دارای یکی از بهترین جنس لعاب های با کیفیت می باشد. دارای حالت ضد باکتریل می باشد که حالت ضد باکتریل این محصول کمک بسیاری زیادی در شست و شوی خود روسنگی به شما می کند زیرا باکتری و جرم ها اصلا به آن نمی چسبد و همراه با آب به فاضلاب منتقل می شود. این مدل روسنگی دارای حالت شش گوش می باشد که بسیار خاص و زیبا می باشد. روسنگی سلنا شیر سرخود به کمک این طراحی خاص به دکوراسیون خانه شما زیبایی دو چندانی می دهد و باعث لوکس نشان دادن آن می شود. این روشویی دارای عمق 16 سانتی متری می باشد که مناسب برای قرار دادن نوع وسایل در آن می باشد. ابعاد این کاسه روشویی 52.5*52.5 سانتی متر می باشد که در گوشه یکی از گوش های این روسنگی فضایی برای قرار گرفتن شیرآلات می باشد همین گوشه قرار گرفتن باعث شده به طراحی خاص آن لطمه ای نخورد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
SELENA Countertop Basin
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل سلنا شیرسرخود گوشه
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
525*525
عمق
160 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات توکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود