برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل ساترون مربع

روسنگی گاتریا مدل ساترون مربع دارای رنگ سفید کلاسیک می باشد که از لعاب درجه یکی ساخته شده است. این کاسه روشویی دارای حالت ضد باکتریل می باشد که نمی گذارد باکتری ها به بدنه این روسنگی بچسبند و باعث جرم گرفتن آن بشود. خرید انواع روسنگی با کیفیت در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها (1)
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل ساترون مربع

سنگ روشویی Gatria مدل ساترون مربع دارای طراحی زیبا به سبک روشویی های اروپایی و کیفیت بسیار بالایی است که توسط شرکت چینی نام (گاتریا) تولید شده است. این شرکت در سال 1379 در شهر همدان تاسیس شده است و با پیشرفت فوق العاده ای که داشته است نه تنها بازار ایران را تغذیه کرده و فروش فوق العاده ای داشته است بلکه از سال 1381 شروع به صادر نمودن محصولات خود به کشورهای ترکیه، آلمان، افغانستان، عراق، آذربایجان و دیگر کشورهای دیگر در آسیا کرده است. این شرکت موفق به کسب گواهینامه تایید آزمایشگاه همکار با تکنولوژی روز کسب مقام صادر کننده ی نمونه استان در سال های 81 تا 93 موفق به دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی کشور در سال 95 شده است. محصولات این شرکت از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و طراح های متنوع و به روز نیز باید به ویژگی های مثبت این شرکت اضافه کرد.

محصولات گاتریا دارای ویژگی های زیر نیز می باشد

-رعایت استانداردهای جهانی
-دارای بهترین طراحان از ترکیه و ایتالیا
- بروز رسانی ماشین آلات صنعتی با تکنولوژی روز
-دارای خدمات پس از فروش

ویژگی های روسنگی ساترون مربع

یکی از مواردی که در سرویس های بهداشتی توجه به آن از اهمیت ویژه برخوردار است سنگ روشویی می باشد. همان گونه که انتخاب شیرآلات مناسب در سرویس بهداشتی تاثیر زیادی در زیبایی دارد انتخاب یک سنگ روشویی مناسب نیز زیبایی فضای سرویس بهداشتی را دوچندان می نماید. شما نسبت به فضایی که دارید می توانید از انواع روشویی هایی که موجود هست دیدن نمایید و خرید نمایید ولی اگر می خواهید سرویس بهداشتی شما مدرن باشد از روشویی های کابینتی و دیواری استفاده نمایید که به زیبایی سرویس شما کمک بیشتری می نماید. این سنگ روشویی ساترون از کیفیت بدنه بالایی برخورداراست و در برابر آب و باکتری بسیار مقاوم می باشد و خاصیت آنتی باکتریل دارد و اصلا باکتری به بدنه آن نمی چسبد. جنس بدنه این روشویی از چینی سرامیکی مقاوم است و یک لایه لعاب نیز آن را در برگرفته است این ِلعاب دارای کیفیت بالایی است که مقاومت سنگ را افزون تر می کند. ترکیب چینی و لعاب باعث می شود تا روشویی در برابر آب غیر نفوذ شود و حتی در استفاده مدت‌ زمان زیاد هیچ تغییر شکلی در آن ایجاد نشود. دارای رنگ سفید یکدست می باشد. رو سنگی گاتریا مدل ساترون مربعی شکل است و دارای ظاهری زیبا و مناسب برای سرویس بهداشتی های مدرن و لوکس می باشد. این روشویی دارای ابعاد 400*400 mm است. دارای عمق 140 میلی متر است که از شیر آلات توکار برای این روشویی استفاده می گردد. همچنین این روشویی در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم است و تغییری در ظاهر و کیفیت آن حتی در استفاده طولانی مدت نیز ایجاد نمی شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
SATRON countertop Basin
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل ساترون مربع
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
400*400
عمق
140 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات توکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود