برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل ژوپیتر شیرسرخود

روسنگی گاتریا مدل ژوپیتر شیرسرخود از بهترین جنس ساخت تولید شده است که دارای لعاب درجه یکی نیز می باشد. این روسنگی در سایز 44*44 سانتی متر تولید شده که دارای سوراخی مناسب برای انواع شیرآلات می باشد. خرید کاسه روشویی روسنگی گاتریا ژوپیتر با مناسب ترین قیمت ها

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل ژوپیتر شیرسرخود

این محصول کار کارخانه گاتریا می باشد که یکی از معتبرترین تولیدکننده گان در زمینه چینی بهداشتی می باشد که محصولات خود را با کیفیت بسیار مرغوب و استحکام بالا در متنوع ترین طرح ها به بازار ارائه می کند. در این راستا روسنگی گاتریا مدل ژوپیتر شیر سرخود را به شما معرفی می نماییم. با توجه به کاربرد دائم و روزانه ی روشویی در هنگام خرید این محصول باید به فاکتورهایی مانند کیفیت بدنه، ابعاد و مقاومت در برابر آب و باکتری توجه خاص داشت. اکثر روشویی ها در سه نوع پایه دار، کابینتی و دیواری تولید می شوند که ما با توجه به نوع فضا و بودجه خود می توانیم محصول مورد نظر خود را تهیه نماییم.

لعاب درجه یک در روسنگی ژوپیتر

اگر سرویس بهداشتی شما کاملا مدرن طراحی شده است بهتر است از مدل دیواری و کابینتی برای سرویس خود استفاده نمایید؛ زیرا به زیبایی و شیک بودن سرویس شما کمک شایانی می نماید. این روسنگی گاتریا مدل ژوپیتر شیر سرخود از جنس چینی مقاوم و رویه آن شامل یک لایه لعاب است. شرکت گاتریا برای پوشش محصولات خود از لعاب با کیفیت استفاده می کند که هم پخت بالا و مقاومی دارد وهم رنگ سفید یک دستی را ایجاد می کند. ترکیب چینی (سرامیکی) و لعاب باعث می شود تا روشویی کاملا در برابر آب غیر نفوذ باشد و در دراز مدت هیچ تغییر شکلی در آن ایجاد نشود.

مزایای کاسه روشویی ژوپیتر شیر سر خود

مدل ژوپیتر شیر سرخود دارای ظاهری زیبا و لوکس می باشد دارای جای شیر آب است و بر روی قسمت داخلی روشویی یک حلقه سر ریز وجود دارد این سر ریز باعث می شود آب در صورت پر شدن داخل کاسه به بیرون نریزد و از طریق سوراخ حلقه سر ریز به فاضلاب هدایت شود. قبل از خرید روشویی برای اطمینان ابعاد آن را با محل قرارگیری چک کنید. این روسنگی گاتریا مدل ژوپیتر شیر سرخود دارای ابعاد 440mm* 440mm می باشد. دارای عمق 165 mm می باشد. همچنین این روسنگی آنتی باکتربل می باشد که در برابر باکتری ها بسیار مقاوم بوده و اصلاً باکتری به بدنه آن نمی چسبد. در ضمن این روشویی در برابر مواد شوینده قوی بسیار مقاوم می باشد و در دراز مدت نیز رنگ آن هیچ تغییری نمی کند. از شیر آلات روکار برای این روشویی استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
JUPITER Countertop Basin

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود