برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل درسا

روسنگی گاتریا مدل درسا در رنگ سفید تولید شده است که دارای بالاترین جنس های ساخت می باشد. از این روسنگی می توانید بر روی انواع کابینت های زیبای خود استفاده نمایید. این روسنگی دایره ای شکل در ابعاد 44* 44 سانتی متر و عمق 16.5 سانتی متر می باشد. خرید انواع روسنگی با قیمت ارزان در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل درسا

روسنگی گاتریا مدل درسا ساخت کارخانه گاتریا می باشد که محصولات خود را باشیک ترین طراحی ها و کیفیت فوق العاده به بازار ایران و جهان عرضه می کند. روشویی لگنی است که از جنس سرامیک یا فلز که شیر آبی بالای آن کار گذاشته می شود و برای شستن دست و صورت به کار می رود. روشویی در هر جایی که به آن نیاز باشد کار گذاشته می شود به خصوص در سرویس های بهداشتی کنار توالت امروزه با مدرن شدن منازل سرویس های بهداشتی نیز بسیار شیک و مدرن طراحی می شوند که محصولاتی که در آنان کار گذاشته می شود به زیبایی آنان جلوه بیشتری می بخشد. یکی از این محصولات که بسیار ویژه و چشم گیر می باشد روشویی ها هستند. امروزه روشویی های کابینتی بسیار مورد توجه خاص و عام مردم هستند. این روشویی های کابینتی که بیشتر از متریال هایی همچون چوب، پی وی سی، سنگ مصنوعی کورین و کوارتز ساخته می شوند باقیمتی بالاتر از روشویی های ازجنس قدیمی تر که چینی بودند تولید می شوند و با توجه به زیبایی و هزینه بالاتر در طراحی دکوراسیون های داخلی ساختمان های مدرن از این نوع روشویی ها خیلی بیشتر از سایر مدل های قدیمی تر استفاده می شود.

کاسه ی روشویی روسنگی درسا

روشویی های کابینتی در دسته کالاهای لوکس ساختمانی قرار می گیرند که مشخصه های بارز این محصولات ضد آب بودن، ضد باکتری و مقاومت بالای آنان می باشد. روسنگی گاتریا مدل درسا نیز جزء این گروه از روشویی های مدرن می باشد. این روشویی همانند طرح مدل روشویی های منازل اروپایی می باشد بسیار شیک و زیبا در رنگ سفید یک دست تولید شده است. جنس این روشویی از سرامیک مقاوم می باشد که یک لایه لعاب درجه یک نیز آن را پوشش داده است؛ که در برابر ضربه های ناگهانی و آب و همچنین باکتری بسیار مقاوم می باشد و هیچ گونه باکتری به آن نمی چسبد. در کل در ساخت و تولید این روشویی از مواد فوق العاده باکیفیت استفاده شده است. بسیار لوکس می باشد گردی یک دست آن بسیار آن را جذاب کرده است. دارای ابعاد 440 * 440 mm و عمق 165 میلی متری است مناسب برای شیرهای توکار می باشد. جنس این روسنگی گاتریا مدل درسا از چینی سرامیکی مقاوم در برابر شوینده های قوی می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
DORSA Countertop Basin
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل درسا
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
440*440
عمق
165 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات توکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود