برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل گیتا

روسنگی گاتریا مدل گیتا یک روسنگی تماما سفید می باشد که دارای لعاب درجه یکی می باشد. این کاسه روشویی روسنگی دارای سایز 45*45 سانیت متر می باشد که به حالت دایره ای طراحی شده است. این روسنگی دارای سوراخی برای قرار گرفتن شیر آب در آن می باشد. خرید انواع روسنگی در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل گیتا

روسنگی گاتریا مدل گیتا از مدل روشویی های کابینتی می باشد که دارای یک فضای کابینتی است که برای قرار دادن لوازم بهداشتی از آن ها استفاده می شود. روشویی این از جنس سنگ درجه یک چینی است که با توجه به زیبایی و جنس مرغوب آن در دکوراسیون های داخلی ساختمان های مدرن از این نوع روشویی ها خیلی بیشتر از سایر مدل های قدیمی تر استفاده می شود. این نوع از روشویی ها در دسته کالاهای لوکس ساختمانی قرار می گیرند. این روشویی دارای عمق 180 میلی متری است. رو سنگی گیتا در ابعاد 450 *450 mm از دسته محصولات چینی بهداشتی رو صفحه ای و زیر صفحه ای می باشد. مناسب برای شیرآلات رو کار می باشد. ازجنس چینی سرامیکی مقاوم است و هم چنین یک لایه لعاب درجه یک نیز رویه این روشویی مدل گیتا را استتارکرده است که مقاومت این روشویی را در برابر آب و ضربه و همچنین انواع باکتری بالا برده است. این روشویی دارای خاصیت ضد باکتری می باشد و هیچ گونه باکتری به آن نمی چسبد. مناسب برای سرویس بهداشتی هایی که به صورت مدرن ساخته شده اند می باشد و جلوه و زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی می دهد. دارای رنگ سفید یک دست می باشد.

روسنگی باکیفیت گیتا

از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است به گونه ای که ترکیب چینی و لعاب درجه یک به کار رفته در ساخت این روشویی این محصول را بسیار مقاوم کرده است که حتی استفاده طولانی مدت نیز هیچ تاثیری بر شکل ظاهری و کیفیت آن ایجاد نمی کند. این روشویی دارای جای شیر آب است و همچنین بر روی قسمت دیواره ای سمت راست داخلی این روشویی یک حلقه سر ریز تعبیه شده است که باعث می شود آب در صورت پر شدن داخل کاسه به بیرون سر ریز نکند و از طریق سوراخ حلقه سر ریز به فاضلاب هدایت شود. این روسنگی زیبا جلوه خاصی به سرویس بهداشتی شما می دهد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
GITA Countertop Basin
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل گیتا
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
450*450
عمق
180 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات روکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود