برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل آتریا

روسنگی گاتریا مدل آتریا یک روسنگی رو شوی بسیار لوکس می باشد که در رنگ سفید تولید شده است. این رو شویه دارای لعاب درجه یک می باشد. هم چنین در بالای این رو شویی حلقه سر ریزی تعبیه شده است که در صورت پر شدن آن آب ها از سر این روسنگی آتریا نریزند. خرید انواع روسنگی با کیفیت در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل آتریا

روسنگی گاتریا مدل آتریا از مدل روشویی های کابینتی می باشد که دارای یک فضای کابینتی است که برای قرار دادن لوازم بهداشتی از آن ها استفاده می شود. روشویی آتریا از جنس سنگ درجه یک چینی است که با توجه به زیبایی و جنس مرغوب آن در دکوراسیون های داخلی ساختمان های مدرن از این نوع روشویی ها خیلی بیشتر از سایر مدل های قدیمی تر استفاده می شود. این نوع از روشویی ها در دسته کالاهای لوکس ساختمانی قرار می گیرند. این روشویی دارای عمق 150میلی‌متری است. در دو سایز نیز موجود می باشد. روسنگی گاتریا مدل آتریا از دسته محصولات چینی بهداشتی رو صفحه ای و زیر صفحه ای می باشد. مناسب برای شیرآلات روکار می باشد. از جنس چینی مقاوم است و هم چنین یک لایه لعاب درجه یک نیز رویه این روشویی مدل آتریا را استتار کرده است که مقاومت این روشویی را در برابر آب و ضربه و همچنین انواع باکتری بالا برده است. این روشویی دارای خاصیت ضد باکتری می باشد و هیچ گونه باکتری به آن نمی چسبد.

خصوصیات روسنگی آتریا

مناسب برای سرویس بهداشتی هایی که به صورت مدرن ساخته شده اند می باشد و جلوه و زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی می دهد. دارای رنگ سفید یک دست می باشد. از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است به گونه ای که ترکیب چینی و لعاب درجه یک به کار رفته در ساخت این روشویی این محصول را بسیار مقاوم کرده است که حتی استفاده طولانی مدت نیز هیچ تاثیری بر شکل ظاهری و کیفیت آن ایجاد نمی کند. این روشویی دارای جای شیر آب است و همچنین بر روی قسمت کناری داخلی این روشویی یک حلقه سرریز تعبیه شده است که باعث می شود آب در صورت پر شدن داخل کاسه به بیرون سر ریز نکند و از طریق سوراخ حلقه سر ریز به فاضلاب هدایت شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ATRIA Sink With Tap Hole
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل آتریا
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
در دو سایز
عمق
150 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات روکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود