برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل هلن بیضی

روسنگی گاتریا مدل هلن بیضی دارای لعاب درجه یک می باشد. این لعاب حالت آنتی باکتریل است. کاسه روشوی روسنگی دارای مدل بسیار زیبا بوده که می توان از آن روی کابینت ها نیز استفاده نمود و این روسنگی هلن بیضی دارای محفظه ای برای قرار گرفتن شیرآب در خود می باشد. خرید بهترین روسنگی های بیضی شکل در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل هلن بیضی

روسنگی گاتریا مدل هلن بیضی از دسته محصولات چینی بهداشتی رو صفحه ای و زیر صفحه ای می باشد؛ که دارای ابعاد 420* 530 میلی متر است و عمق 160 میلی متری است. مناسب برای شیرآلات رو کار می باشد. از جنس چینی مقاوم است و هم چنین یک لایه لعاب درجه یک نیز رویه این روشویی مدل هلن بیضی را استتار کرده است که مقاومت این روشویی را در برابر آب و ضربه و همچنین انواع باکتری بالا برده است. این روشویی دارای خاصیت ضد باکتری می باشد و هیچ گونه باکتری به آن نمی چسبد. مناسب برای سرویس بهداشتی هایی که به صورت مدرن ساخته شده اند می باشد و جلوه و زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی می دهد. دارای رنگ سفید یک دست می باشد.

خرید کاسه رو شویی گاتریا هلن بیضی

از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است به گونه ای که ترکیب چینی و لعاب درجه یک به کار رفته در ساخت این روشویی این محصول را بسیار مقاوم کرده است که حتی استفاده طولانی مدت نیز هیچ تاثیری بر شکل ظاهری و کیفیت آن ایجاد نمی کند. این روشویی دارای جای شیر آب است و همچنین بر روی قسمت کناری داخلی این روشویی یک حلقه سر ریز تعبیه شده است که باعث می شود آب در صورت پر شدن داخل کاسه به بیرون سر ریز نکند و از طریق سوراخ حلقه سر ریز به فاضلاب هدایت شود. کافی است برای خرید روسنگی در سایز های دیگر کافی است روی سنگ روشویی کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HELEN countertop Basin
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل هلن بیضی
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
530*420
عمق
160 میلی متر
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات روکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود