برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل آرامیس

روسنگی گاتریا مدل آرامیس دارای عمق مناسبی به اندازه 135 میلی متر می باشد که می توان در آن بعضی از وسایل خود را بگذارید. این روسنگی دارای حالت نصب کابینتی می باشد که با گذاشتن آن روی فضای مخصوص در کابینت های خود زیبایی دوچندانی را به آن محیط بدهید. خرید بهترین روسنگی ها در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
8,300,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل آرامیس

کارخانه چینی بهداشتی گاتریا تولید کننده انواع چینی آلات بهداشتی با پیشرفته ترین تکنولوژی دیجیتالی ربات و مواد اولیه مرغوب و سیستم های کنترلی TQM توانسته به عنوان تولید کننده خوش‌ نام پا به عرصه تولیدات ملی در عرصه رقابت بگذارد و در گوی رقابت از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد و محصولات خود را هم تراز با دیگر محصولات جهانی با کیفیت و زیبایی شکیل به بازار ایران و جهان عرضه نماید. شرکت گاتریا در راستای حفظ محیط زیست و ضمن تلاش های فزاینده در جهت نوآوری و تولید محصولات متمایز در مراحل اولیه اقدام به تولید روشویی های مختلف از جمله روشویی پایه دار، روشویی کابینتی و روشویی دیواری نموده است.

شما در هنگام خرید روشویی باید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید
1. کیفیت بدنه
2. ابعاد
3. مقاومت در برابر آب
4. مقاومت در برابر باکتری
شما با توجه به نوع فضا و بودجه خود می توانید محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید. اگر سرویس بهداشتی شما کاملا مدرن طراحی شده است پیشنهاد ما برای شما روشویی دیواری و کابینتی می باشد که به زیبایی و مدرن بودن سرویس بهداشتی شما جلوه بهتری می بخشد.

خرید روسنگی آرامیس

این روشویی از جنس چینی مقاوم و رویه آن شامل یک لایه لعاب است این شرکت برای پوشش محصولات خود از لعاب با کیفیت استفاده می‌کند که هم پخت بالا و مقاومی دارد و هم رنگ سفید یکدستی را ایجاد می کند. ترکیب چینی و لعاب باعث می شود تا روشویی کاملا در برابر آب غیر نفوذ باشد و در استفاده طولانی مدت هیچ تغییر شکلی در آن ایجاد نشود. روسنگی گاتریا مدل آرامیس دارای ظاهری زیبا می باشد دارای جای شیر آب و بر روی قسمت روشویی یک حلقه سر ریز وجود دارد. این سر ریز موجب می شود آب در صورت پر شدن داخل کاسه به بیرون نریزد و از طریق سوراخ حلقه سر ریز به فاضلاب هدایت شود. قبل از خرید روشویی برای اطمینان ابعاد آن را با محل قرارگیری چک نمایید. این روشویی مدل آرامیس دارای ابعاد 270 * 500 میلی متری می باشد. دارای عمق 135 میلی متری است. در ضمن این روسنگی قابلیت آنتی باکتریل دارد و در برابر باکتری ها بسیار مقاوم بوده و اصلا باکتری به بدنه آن نمی چسبد. نصب این روشویی به صورت کابینتی انجام می شود. مناسب برای شیرآلات روکار می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ARAMIS Wash Stands
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل آرامیس
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
500*270
عمق
135 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات روکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد
قابلیت نصب دیواری
ندارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود