برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی مروارید مدل اس پی ای

چینی بهداشتی مروارید

روشویی روسنگی مروارید

  • نوع روشویی :روسنگی
  • ابعاد : 18 * 36 * 52
  • سایز : 67 سانتی متر
  • جنس : چینی درجه یک
بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

چینی بهداشتی مروارید

روشویی روسنگی مروارید مدل ای اس پی 

از مهم ترین موارد مربوط به طراحی و ساخت یک سرویس بهداشتی ، چینی بهداشتی به کار رفته در آن می باشد. چینی بهداشتی انتخاب شده می بایست زیبایی و کیفیت کافی را داشته باشد. هم چنین حفظ رنگ و دوام از مهم ترین مشخصه های یک سرویس بهداشتی با طراحی خوب و عالی می باشد. روشویی یکی از مهم ترین آیتم های چینی بهداشتی می باشد. روشویی بنابر نیاز در سرویس بهداشتی ، حمام و مکان های عمومی کاربرد دارد. انتخاب یک روشویی مناسب و با کیفیت ، یکی از مهم ترین تصمیمات برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک و زیبا می باشد. محصولات چینی بهداشتی مروارید با کیفیت ، زیبایی منحصر به فرد ، کارکرد بالا و بادوام ، برای تامین اهداف مصرف کنندگان تولید و عرضه می شوند.  یکی از این روشویی های مناسب ، روشویی روسنگی مروارید مدل اس پی ای 52 است.

روسنگی اس پی ای مروارید با سایز 52 تولید می شود. این روشویی از نوع نیم پایه می باشد. ابعاد آن ، 18.5*36.1*52.4سانتی متر و وزن آن ، 10 کیلوگرم می باشد. هم چنین این روشویی مروارید در سه درجه برای مشتریان تولید می گردد. اگر به دنبال داشتن یک روشویی با کیفیت و دوام بالا و زیبایی مناسب می باشید .

شرکت چینی بهداشتی مروارید علاوه بر تولید و عرضه روشویی های نیم پایه ، انواع روشویی ها را متناسب نیاز و سلایق گوناگون مصرف کنندگان تولید و عرضه می نماید. روشویی های مروارید در انواع پایه دار ، نیم پایه ، پایه سرخود ، رو سنگی ، زیر سنگی ، رو کابینتی ، گوشه و سر شوی تولید و به بازار عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مدل اس پی ای
عنوان کالا
روسنگی مروارید مدل اس پی ای
برند
مروارید
کشور سازنده
ایران
سایز
52 سانتی متر
عمق
18 * 36 * 52 سانتی متر
رنگ
سفید
نوع درب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود