برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گاتریا مدل آی

روسنگی گاتریا مدل آی یک رو شویی لوکس می باشد که می توان آن را به هر دو صورت دیواری و گابینتی استفاده نمود. حالت دیواری آن برای حمام بسیار مناسب می باشد. این رو سنگی کوچک دارای ابعاد 36*36 سانتی متر می باشد که در رنگ سفید کلاسیک تولید شده است.  خرید انواع روسنگی های با کیفیت در مرجع تخصصی کالای سا ختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
4,300,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گاتریا مدل آی

این محصول تولید شده کارخانه گاتریا می باشد که یکی از معتبرترین تولیدکننده گان در زمینه چینی بهداشتی می باشد. شرکت گاتریا محصولات خود را با کیفیت بسیار مرغوب و استحکام بالا در متنوع ترین طرح ها به بازار ارائه می کند. در این راستا روسنگی گاتریا مدل آی را به شما معرفی می نماییم. با توجه به کاربرد دائم و روزانه ی روشویی در هنگام خرید این محصول باید به فاکتورهایی مانند کیفیت بدنه، ابعاد و مقاومت در برابر آب و باکتری توجه خاص داشت. اکثر روشویی ها در سه نوع پایه دار، کابینتی و دیواری تولید می شوند که ما با توجه به نوع فضا و بودجه خود می توانیم محصول مورد نظر خود را تهیه نماییم. اگر سرویس بهداشتی شما کاملا مدرن طراحی شده است بهتراست از مدل دیواری و کابینتی برای سرویس خود استفاده نمایید؛ زیرا به زیبایی و شیک بودن سرویس شما کمک شایانی می نماید.

روسنگی لوکس آی

این روسنگی گاتریا مدل آی از جنس چینی مقاوم و رویه آن شامل یک لایه لعاب است. شرکت گاتریا برای پوشش محصولات خود از لعاب با کیفیت استفاده می کند که هم پخت بالا و مقاومی دارد وهم رنگ سفید یک دستی را ایجاد می کند. ترکیب چینی و لعاب باعث می شود تا روشویی کاملا در برابر آب غیر نفوذ باشد و در درازمدت هیچ تغییر شکلی در آن ایجاد نشود. مدل آی دارای ظاهری زیبا می باشد دارای جای شیر آب است و بر روی قسمت روشویی یک حلقه سر ریز وجود دارد این سر ریز باعث می شود آب در صورت پر شدن داخل کاسه به بیرون نریزد و از طریق سوراخ حلقه سر ریز به فاضلاب هدایت شود. قبل از خرید روشویی برای اطمینان ابعاد آن را با محل قرارگیری چک کنید. این روسنگی گاتریا مدل آی دارای ابعاد 360*360 میلی متر می باشد. همچنین این روسنگی آنتی باکتریال می باشد که در برابر باکتری ها بسیار مقاوم بوده و اصلا باکتری به بدنه آن نمی چسبد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
AY wash Basin
عنوان کالا
روسنگی گاتریا مدل آی
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
360*360
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مناسب برای
شیرآلات روکار
قابلیت نصب کابینتی
دارد
قابلیت نصب دیواری
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود