برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود زیرکابینتی اخوان H 16

هود زیرکابینتی اخوان H 16 دارای یک فیلتر ذغالی می باشد که می اوند علاوه بر بو، دوده ها و گرد و غبار ها را نیز به درون خود بکشد. این مدل هود زیبا به صورت زیر کابینتی نصب می شود. هود زیرکابینتی اخوان H 16 به رنگ استیل می باشد که مناسب برای انواع آشپزخانه های شما می باشد. 

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
20,935,316 ‎ریال 21,582,800 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

هود زیرکابینتی اخوان H 16

این هود یک هود زیر کابینتی می باشد که شما آن را می توانید در انواع کابینت های زیبا قرار دهید. بعد از نصب کسی متوجه وجود این هود به خاطر حالت مخفی بودن آن نخواهد فهمید. ابعاد این هود مخفی لوکس 50 در 60 سانتی متر می باشد. سایز هود ها معمولا باید برابر با اجاق گاز یا بزرگ تر از آن ها باشد تا بتواند به بهترین نحو دوده و چربی های موجود در هوای آشپزخانه شما را به درون خود بکشد. بر روی موتور این هود لوکس نوعی پلاستیک با دوام کشیده شده تا صدای آن هود مخفی را به کمترین حد خود برسد. این موتور دور توربو، مکش بسیار قویی را تولید می نماید که می تواند انواع دوده ها و بو ها را به درون خود بکشد. میزان صدای آن بسیار کم می باشد که توسط شرکت اخوان تولید شده است.

 هود زیر کابینتی با کیفیت

این هود دارای فیلتر آلومینیومی چند لایه است که در کنار آن فیلتر ذغالی نیز قرار داده شده است. این هود دارای رنگ استیلی می باشد که می توانید آن را زیر کابیینت های خود نصب نمایید. موتور این هود زیبا قوی می باشد. صفحه کنترل این هود لمسی می باشد. این هود دارای ریموت کنترلی برای کنترل از راه نیز می باشد. برای روشنایی این هود از مدل لامپ های LED SMD استفاده شده که این مدل لامپ ها روشنایی بیشتری را ایجاد می نماید.خرید بهترین هود کابینتی در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H 16
عنوان کالا
هود زیرکابینتی اخوان H 16
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
90 سانتی متر
عمق
50 سانتی متر
رنگ
استیل مات
میزان صدا
کم صدا
قدرت مکش
قوی
فیلتر آلومینیومی
چند لایه
فیلتر ذغالی
دارد
کلید لمسی
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود