برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

قرقره آتش نشانی پیشرو

قرقره آتش نشانی پیشرو یکی از بهترین و جدیدترین قرقره های آتش نشانی می باشد که شرکت پیشرو در آن از بهترین جنس ها و قطعات استفاده کرده است. شیلنگ استفاده شده در آن دارای طول 20 متر می باشد. 

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

قرقره آتش نشانی پیشرو


HoseReel یا همان هوزریل از دو قسمت هوز یعنی شیلنگ و ریل تشکیل شده است که ما به آن قرقره می گوییم. قرقره‌های آتش نشانی برای قرارگیری شلنگ های آتش نشانی در خانه ی شما می باشد. شیلنگ های آتش نشانی از جنس با کیفیتی تولید شده است که در آن از یک تیوب داخلی مقاوم در برابر فشار بالا و توسط نخ های محکم تولید شده است بر روی این شلنگ نیز از pvc که در برابر ساییدن و فشار زیاد بر اثر کشش مقاوم است استفاده شده است. حالت استفاده شده در شیلنگ آن بسیار منعطف می باشد که این حالت منعطف باعث شده است که بتوانید آن را در گوشه ها و تمامی قسمت های خانه استفاده نمایید.

هوزریل آتش نشانی پیشرو


حالت قرقره ای آن باعث شده است که هر مقدار از آن را بخواهید مورد استفاده قرار دهید. این قرقره آتش نشانی پیشرو دارای قطر 42 سانتی متری می باشد با سیستم هرزگرد 2 تکه می باشد. از هوزریل ها برای خاموش کردن آتش وسایل به کمک آب استفاده می شوند. شما باید به این توجه کنید که هوزریل ها مخصوص کلاس حریق A هستند. نکته بسیار مهم این است که باید به آن بسیار دقت کنیم که ممکن است عامل شروع آتش سوزی هر چیزی باشد و قبل از استفاده کلاس حریق آن را شناسایی نمایید. قرقره آتش نشانی پیشرو به رنگ قرمز می باشد. در وسط آن یک پیچ 12 برای استحکام هر چه بیشتر استفاده شده است. معمولا طراحان ایمنی و آتش نشانی تصمیم می گیرند جعبه ی آتش نشانی هوزریل پیشرو را در نزدیکی درب ورودی یا خروجی اضطراری نصب گردد، در این صورت باید بررسی گردد که آیا هوزریل نصب شده تمام ساختمان را پوشش می دهد اگر پوشش نمی دهد در صورت نیاز یک یا چند هوزریل و جعبه آتش نشانی دیگر نصب گردد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
قرقره آتش نشانی
عنوان کالا
قرقره آتش نشانی پیشرو
برند
پیشرو
کشور سازنده
ایران
طول
20 متر
رنگ
قرمز
کیفیت لعاب
درجه یک
قطر
42 سانتی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود