برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

جعبه آتش نشانی دو کابین پیشرو تیپ A

جعبه آتش نشانی دو کابین پیشرو تیپ A را می توان در انواع خانه های مجلل و صنعتی استفاده نمود. این جعبه آتش نشانی دارای دو کابین می باشد که می توانید در یکی از این کابین ها لوله و شلنگ آتش نشانی و دیگری برای قرار گیری کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه است. 

بیشتر بخوانید
10,700,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

جعبه آتش نشانی دو کابین پیشرو تیپ A

جعبه آتش نشانی تک کابین پیشرو تیپ A دارای رنگ های مختلف می باشد که شما می توانید آن رنگ ها را سفارش دهید. بر روی آن از برچسب های قرمز استفاده شده است که این رنگ قرمز به دلیل استاندارد های بین المللی برای فهمیدن آن می باشد. این جعبه آتش نشانی تمام استیل سفارشی پیشرو می تواند با طراحی دکوراسیون خانه ها ترکیب بسیار زیبایی تشکیل بدهد. این جعبه ی آتش نشانی دارای ابعاد83*18*70 سانتی متر می باشد. دارای بدنه ای تماما فلزی می باشد که مطابق با تمامی استاندارد های جهانی و داخلی می باشد. این جعبه آتش نشانی دو کابین پیشرو تیپ A دارای لولای اشپیل استیل می باشد. نوع جوش آن co2 می باشد.

 جعبه های آتش نشانی پیشرو


جعبه آتش نشانی دو کابین پیشرو تیپA مناسب برای قرار گیری در انواع ساختمان های اداری مسکونی و صنعتی و ... می باشد. یکی از نیاز های هر خانه برای استاندارد ایمنی وجود جعبه آتش نشانی می باشد به گونه ای که وجود آن در ساختمان های بزرگ واجب می باشد. جعبه آتش نشانی یک محفظه ای می باشد جهت نگهداری قرقره شیلنگ آتش نشانی و کپسول آتش نشانی می باشد. این جعبه آتش نشانی در مواقع بحرانی مثل زلزله، آتش سوزی بسیار پر استفاده می باشد که می توانید به کمک شلنگ آتش نشانی موجود در آن آتش را خاموش نمایید. جعبه آتش نشانی تمام استیل سفارشی پیشرو دارای مکان و فضایی می باشد که بتوانید کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه را در آن قرار دهید.



بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
جعبه آتش نشانی تیپ A
عنوان کالا
جعبه آتش نشانی دو کابین پیشرو تیپ A
برند
پیشرو
کشور سازنده
ایران
ارتفاع
70
عرض
83
عمق
18
رنگ
طبق سفارش
لولا
اشپیل استیل
قفل
در باکی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود