برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب)

جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب) دارای بدنه ای رنگ طلایی می باشد که می تواند علاوه بر تزمین ایمنی خانه های شما باعث زیبایی آن ها نیز بشود. این جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب) دارای ابعاد 18*83*67 می باشد.

بیشتر بخوانید
25,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب)

جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب) به رنگ طلایی با برچسب های قرمز می باشد که می تواند با طراحی دکوراسیون خانه ها ترکیب بسیار زیبایی تشکیل بدهد. این جعبه ی آتش نشانی دارای ابعاد 67*83*18 می باشد. ورقه آن از مدل روغنی می باشد. درب آن به صورت تمام استیل مات خش دار کد 304 می باشد. دارای سه لولا می باشد. جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب) دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری می باشد. قفل درب آن از مدل گرد با آب کاری کرم می باشد مه دارای مارک mesan کشور ترکیه می باشد.

جعبه آتش نشانی طلایی


جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب) مناسب برای قرار گیری در انواع ساختمان های اداری مسکونی و صنعتی و ... می باشد. یکی از واجبات برای استاندارد ایمنی برای خانه ها می باشد به گونه ای که وجود آن در ساختمان های بزرگ واجب می باشد. جعبه آتش نشانی یک محفظه ای می باشد جهت نگهداری قرقره شیلنگ آتش نشانی و کپسول آتش نشانی می باشد. این جعبه آتش نشانی در مواقع بحرانی مثل زلزله، آتش سوزی بسیار پراستفاده می باشد که می توانید به کمک شلنگ آتش نشانی موجود در آن آتش را خاموش نمایید. جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب) دارای مکان و فضایی می باشد که بتوانید کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه را در آن قرار دهید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی
عنوان کالا
جعبه آتش نشانی درب استیل طلایی پیشرو افقی (دو کابین دو درب)
برند
پیشرو
کشور سازنده
ایران
ارتفاع
67 سانتی متر
عرض
83 سانتی متر
عمق
18 سانتی متر
رنگ
طلایی براق
ورق
روغنی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود