برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

صابون ریز مایع اتوماتیک بلندا

 صابون ریز مایع اتوماتیک بلندا دارای حجم مخزنی به مقدار 700 میلی لیتر می باشد که مدل این مخزن از نوع شفاف آن می باشد. می توان برای استفاده آن از برق یا باتری استفاده نمود. صابون ریز مایع اتوماتیک بلندا داراب عملکرد سریع می باشد . در آن از تمامی موارد بهداشتی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

صابون ریز مایع اتوماتیک بلندا

در سرویس های بهداشتی و کنار سینک ها دیگر امروزه از صابون استفاده نمی شود زیرا برای استفاده از صابون باید دست های خود را به آن بمالیم تا شروع به کف کردن بکند و اگر دارای بیماری واگیر داری باشیم فرد بعدی با کوچک ترین تماس با صابون می تواند به بیماری شما مبتلا می شود. برای جلوگیری از این کار آمدند صابون ریز ها را طراحی کردند که شما دیگر از دیگران به بیماری خاصی مبتلا شوید. صابون ریز مایع اتوماتیک بلندا دارای سنسوری حساس به حرکت در زیر خود دارد که با قرار گرفتن دست شما در زیر آن شروع به ریختن مایع ظرفشویی و صابون مایع می شود. در این صابون 100 درصد قوانین بهداشتی رعایت شده است.

صابون ریز اتوماتیک

صابون ریز مایع اتوماتیک بلندا دارای عملکرد سریع می باشد که سریعا بعدا از قرار گرفتن دست خود زیر مایع را روی آن میریزد. بدنه آن از جنس خوبی ساخته شده است که مایع ها از آن چکه نخواهد کرد. حجم مخزن آن 700 میلی لیتر می باشد که این مخزن به صورت شفاف می باشد. بدنه آن ضد آب می باشد. برای تغذیه آن می توان هم از باتری و هم از برق متناول استفاده نمود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
صابون ریز مایع اتوماتیک
عنوان کالا
صابون ریز مایع اتوماتیک بلندا
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
شفاف
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود