برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود مخفی اخوان H64-TW

هود مخفی اخوان H64-TW می تواند با نصب در آشپزخانه شما طرح بسیار لوکسی را به خانه شما بدهد. این هود ها می تواند در داخل کابینت ها قرار بگیرند  به همین دلیل است که بسیاری از این مدل هود های مخفی در آپارتمان ها و خانه های خود استفاده نمایید. این هود بسیار کم صدا می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
24,580,628 ‎ریال 25,340,854 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود مخفی اخوان H64-TW

این هود یک هود مخفی می باشد که آن را می توانید در کابینت های خود قرار دهید. بعد از نصب کسی متوجه وجود این هود به خاطر حالت مخفی بودن آن نخواهد فهمید. ابعاد این هود مخفی لوکس 70 در 30 سانتی متر می باشد. سایز هود ها معمولا باید برابر با اجاق گاز یا بزرگ تر از آن ها باشد تا بتواند به بهترین نحو دوده و چربی های موجود در هوای آشپزخانه شما را به درون خود بکشد. برای روشنایی این هود از مدل لامپ های LED SMD استفاده شده که این مدل لامپ ها روشنایی بیشتری را ایجاد می نماید. بر روی موتور این هود لوکس نوعی پلاستیک با دوام کشیده شده تا صدای آن هود مخفی را به کمترین حد خود برسد. میزان صدای آن 54 DB می باشد. این هود دارای فیلتر آلومینیومی چند لایه می باشد که بعد از کثیف شدن می توانید آن را تمیز نمایید. هود خوش ساخت توسط شرکت اخوان تولید شده است.

خرید بهترین هود کابینتی

این فیلتر را می توانید در صورت نیاز تعویض نیز نمایید. این هود دارای رنگ استلی و شیشه مشکی رنگی می باشد. موتور این هود زیبا از مدل توربو می باشد. این موتور دور توربو، مکش بسیار قویی را تولید می نماید که می تواند انواع دوده ها و بو ها را به درون خود بکشد. این این هود زیبا برای کنترل راحت تر در کنار آن ریموت کنترلی قرار گرفته شده است که بتوان از راه دور نیز این هود H 64-TW را کنترل نمود. صفحه کنترل این هود لمسی می باشد. این هود دارای ریموت کنترلی برای کنترل از راه نیز می باشد. خرید بهترین هود کابینتی در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H64-TW
عنوان کالا
هود مخفی اخوان H64-TW
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
70 سانتی متر
عمق
30 سانتی متر
رنگ
استیل مات
میزان صدا
54 DB
نورپردازی
SMD
موتور
توربو
قدرت مکش
560 متر مکعب
فیلتر آلومینیومی
چند لایه
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود