برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود توربولاین مدل مخفی 30*52 فشاری

هود توربولاین مدل مخفی 30*52 فشاری یکی هود مخفی می باشد که شما می توانید آن را در انواع کابینت ها با عرض 60 سانتی متر استفاده نمایید. جنس بدنه آن استیل می باشد که این استیل دارای استاندارد های اروپا می باشد. خرید این هود مخفی فشاری با قیمت مناسب در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل مخفی 30*52 فشاری

شرکت مس توربولاین این هود را به صورت مخفی (Hidden) ساخته است می توان آن را در انواع کابینت ها قرار داد. نحوه قرار گیری آن به گونه ای می باشد که بعد از نصب کسی متوجه وجود آن نخواهد شد. در ساخت این هود لوکس از با کیفیت ترین استیل ها استفاده شده است. این استیل بسیار با دوام می باشد. هود توربولاین مدل مخفی فشاری 2 موتور 3 دور ایتالیایی را در خود دارد که مکشی به قدرت 680 متر مکعب در ساعت می توانند تولید نمایند. این میزان مکش نشان از قدرت این هود مخفی می باشد که می تواند تمامی دود ها و بو های غذا را به درون خود بکشد.

هود مخفی فشاری 

کلید های این محصول به حالت مکانیکی و فشاری می باشد که شما می توانید با چند فشار ساده آن را کنترل نمایید. از لامپ های کم مصرف LED برای نورپردازی در این هود استفاده شده که نور بسیار خوبی را برای شما ایجاد می نماید. این هود از ورقه استیل با استاندارد های جهانی ساخته شده است که نشان از کیفیت بسیار بالای آن می باشد. این هود مناسب برای استفاده در کابینت های عرض 60 سانتی متر می باشد. هود توربولاین مخفی فشاری مس در سایز 30 * 52 سانتی متر در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر موجود است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Hidden52x30 - Mas
عنوان کالا
هود توربولاین مدل مخفی 30*52 فشاری
برند
مس-توربولاین
تعداد دور موتور
3 دور
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
دو عدد موتور ایتالیایی
جنس مواد
استیل نگیر با استاندارد بین المللی
قدرت مکش
680 متر مکعب در ساعت
فیلتر آلومینیومی
دارد
کلید لمسی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود