برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود مخفی توربولاین مدل وگا مس

هود توربولاین مدل وگا مس یکی از زیبا ترین هود های ساخت شرکت مس می باشد. این هود دارای 2 عدد موتور بسیار قوی می باشد. این هود را می توانید در سه رنگ مشکی، سفید، نقره ای و در سه سایز 60، 80 و 90 سانتی متر در قیمت بسیار مناسب در مرجع تخصصی کالای ساختمانی قابل فروش می باشد. 

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل وگا مس

این هود بسیار زیبا توسط شرکت مس توربولاین ساخته شده است. شرکت مس به خاطر فروش محصولات با کیفیت بسیار معروف می باشد. این هود به حالت لوکس ساخته شده است که در سه رنگ مشکی، سفید و نقره ای تولید شده است. هود شومینه ای مس دارای 2 عدد موتور 3 دور می باشد که بسیار قوی بوده و مکشی به قدرت 450 متر مکعب در ساعت دارد. این هود که در 3 رنگ تولید شده است که مناسب برای استفاده در انواع طراحی های داخلی دکوراسیون خانه و آشپزخانه می باشد.

خصوصیات و ویژگی های هود وگا

این محصول دارای طلق نسوز می باشد که می تواند دما بسیار بالا را نیز بماند بدون این که هیچ تغییری کند. سویچ های این محصول به حالت فشاری و مکانیکی طراحی شده اند. برای روشنایی و نور پردازی این هود دو عدد لامپ شمعی 40 واتی استفاده شده که بسیار پر نور می باشند. هود وگا دارای فیلتر آلومینیومی است که قابلیت شست و شو را دارد. این فیلتر بسیار با دوام بوده که قابلیت تعویض نیز دارد. هود وگا مس در سه سایز 80،60 و 90 سانتی متر می باشد که هنگام خرید شما باید به سایز هود باید بسیار توجه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Vega - Mas
عنوان کالا
هود مخفی توربولاین مدل وگا مس
برند
مس-توربولاین
تعداد دور موتور
3 دور
نورپردازی
دو عدد لامپ شمعی 40 واتی
موتور
2 عدد موتور
قدرت مکش
450 متر مکعب در ساعت
کلید لمسی
ندارد
فیلتر
فیلتر الیافی قابل تعویض

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود