برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود مخفی توربولاین مدل کلیدی

هود توربولاین مدل مخفی-فشاری یک هود بسیار شیک می باشد که دارای دو موتور 3 دور ایتالیای می باشد که دارای مکش 680 متر مکعب در ساعت می باشد. این محصول بسیار شیک را می توانید در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل مخفی-فشاری

هود ها وسیله‌ هایی هستند که مناسب برای از بین بردن دوده و بوی پخت‌ و پز هستند که معمولا در آشپزخانه نصب می شود. یکی از ضروری ترین خرید های وسایل آشپزخانه خرید هود با کیفیت می باشد زیرا اگر درآشپزخانه خود هود نداشته باشید تمامی دود ها و ذرات چربی معلق شده توسط غذا توسط هود به بیرون منتقل نمی شوند در نتیجه سقف خانه شما چرب و به رنگ دودی در می آید. این هود به صورت مخفی بوده است که در کابینت ها نصب می شود که کسی اصلا متوجه این هود مخفی فشاری نخواهد شد. این هود دارای دو عدد موتور ایتالیایی می باشد که هر دو موتور 3دور هستند. توانایی مکش این هود 680 متر مکعب در ساعت می باشد که برای یک هود معمولی توان بسیار مناسبی می باشد.

خصوصیات هود مخفی-فشاری

مهم ترین ویژگی این هود توربولاین حالت مخفی بودن آن می باشد. هود اپتیکا از لامپ های کم مصرف LED در نور پردازی خود استفاده نموده است.جنس این هود استیل نگیر می باشد که مطابق با استاندارد های بین المللی می باشد. هود مینی اپال دارای فیلتر آلومینیومی می باشد که این فیلتر قابل شست و شو است. این فیلتر بسیار با دوام بوده که قابلیت تعویض را دارد. هود اپتیکا فقط در سایز 70 سانتی متر تولید شده است که هنگام خرید شما باید به سایز هود باید بسیار توجه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Hidden - Mas
عنوان کالا
هود مخفی توربولاین مدل کلیدی
برند
مس-توربولاین
سایز
70 سانتی متر
تعداد دور موتور
3 دور
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
2 عدد موتور ایتالیایی
جنس مواد
استیل نگیر با استاندارد بین المللی
قدرت مکش
680 متر مکعب در ساعت
فیلتر آلومینیومی
دارد
کلید لمسی
ندارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود