برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود مخفی لمسی توربولاین

هود مخفی-لمسی توربولاین با قابلیت پنهان شدن کامل در کابینت و بی صدا بودن یکی از بهترین هود های مخفی است که شما می توانید از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر تهیه فرمایید. خرید هود مخفی-لمسی توربولاین با کمترین قیمت و بالاترین سرعت تحویل دهی در این مرجع انجام میگیرد. با مقایسه قیمت هود مخفی، با خیال راحت از ما خرید کنید

بیشتر بخوانید
45,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود مخفی-لمسی توربولاین

هود مخفی-لمسی توربولاین ساخت کارخانه مس تحت عنوان برند توربولاین می باشد. این کارخانه در زمینه تولید لوازم آشپزخانه بخصوص هود بسیار موفق عمل کرده است و محصولا‌ت خود را با بهترین کیفیت و زیباترین طرح در مدل های مختلف به بازار لوازم مدرن آشپزخانه عرضه کرده است. در این راستا، هود مخفی لمسی مس را که مخصوص آشپزخانه های کم فضا می باشد برای شما معرفی می کنیم.
‌هود مخفی لمسی بسیار مناسب برای آشپزخانه های کوچک می باشد. هودهای مخفی یا هود کشویی در زیر کابینت جای می گیرند و هیچ نمایی از هود در آشپزخانه وجود ندارد. مدل های هود مخفی از ساده ترین نوع هودها می باشند و از تنوع کمتری برخوردار هستند. مزیت بالای این هود ها این است که در داخل کابینت نصب می شوند و فضایی برای هود اشغال نمی شود.

مشخصات ظاهری هود مخفی توربولاین
جنس بدنه این هود از استیل مستحکم و مقاوم است، ضدزنگ و دارای طرح ساده ای می باشد. صفحه هود مخفی مستطیل شکل است و دارای ابعاد 70*30 سانتیمتر مربع می باشد. این ابعاد هود کاملا فضای بالای اجاق گاز را پر می کند و از پخش شدن بخار و بوی نامطبوع در خانه جلوگیری می کند. درب این هود بازشو می باشد و قابلیت تنظیم در زاویه های مختلف را دارا می باشد. روشنایی مورد نیاز در بالای اجاق گاز توسط لامپ LED فراهم می شود.
چراغها عمر طولانی دارند و با صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد می کنند تا شما با تسلط بیشتری به آشپزی بپردازید. این هود دارای فیلتر آلومینیومی است که مقدار زیادی چربی و گرد و غباری که وارد کانال هواکش می شود را جذب می کند. فیلتر هود مخفی توربولاین از نوع آلومینیوم و چندلایه میباشد؛ ضدزنگ و باکیفیت فوق العاده ای است که قابلیت شستشو و تعویض را دارد و از ورود هرگونه مواد زائد به دورن دریچه موتور جلوگیری می کند.
از امکانات ویژه این هود نصب فیلتر زغالی یا کربنی سفید و سیاه علاوه بر فیلتر آلمینیومی است. فیلتر زغالی تنها قابلیت تعویض دارد و در صورت همراهی دو فیلتر، موتور از کارائی بهتری برخوردار خواهد بود. سرعت دور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلید لمسی تعبیه شده در زیر صفحه هود قابل تنظیم است.
این هود مخفی توربولاین دارای نمایشگر دیجیتالی، تایمر و همچنین ریموت کنترل است

مشخصات فنی هود مخفی-لمسی توربولاین
قدرت موتور: قدرت موتور هود عامل بسیار مهمی در انتخاب هود می باشد. این قدرت با مشخصه فنی به نام متر مکعب بر ساعت نمایش داده می شود. هر اندازه مکش هود بیشتر باشد قدرت آن نیز بالاتر خواهد بود.
هود مخفی _لمسی توربولاین مجهز به موتور ایتالیایی توربو با حلزونی فلزی چهار دور می باشد. قدرت مکش موتور 780 متر مکعب بر ساعت است که در مقایسه با سایر مدل های مشابه خود از توان بالایی برخوردار است.
میزان صدا: تولیدکنندگان این صنعت اصولا صدای کم هود مخفی را یکی از ویژگی های مهم آن ذکر کرده اند. این مزیت به دو دلیل ایجاد شده است
1. مکان قرار گیری موتور هود
2. محل نصب هود
موتور این هود لمسی داخل محفظه ای فلزی تعبیه شده است که خود عامل کاهش صدای آن می باشد. محل نصب هود هم در داخل کابینت، بالای اجاق گاز است که این مورد نیز مانند عایق صوتی عمل می کند. هود مخفی توربولاین مجهز به سیستم جدید و پیشرفته ی خروجی هوا جهت کاهش صدا است که این هود را جزو کم صداترین هود های مخفی قرار داده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Hidden - Touch - Mas
عنوان کالا
هود مخفی لمسی توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
سایز
70 سانتی متر
میزان صدا
کم صدا
توضیحات
کم صداترین هود مجهز به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دارد
سنسور دما
ندارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود