برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا

توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا، دارای سیستم تخلیه آبشاری یا ریزشی می باشد. این سیستم ساده ترین نوع تخلیه می باشد. توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا دارای فلاش تانک دو زمانه بوده که برای صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید
46,221,308 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا

هنگام خرید توالت، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. توالت در هر خانه ای پیدا می شود و اساساً خانه ای را پیدا نمی کنید که در آن توالت وجود نداشته باشد. توالت ها همچنین با طرح های گوناگونی تولید می شوند که این طرح هم برای زیبایی فضای سرویس بهداشتی و هم ایجاد حس خوب برای افراد، در هنگام استفاده از آن می باشند. 

اکثر توالت ها از چینی بهداشتی تولید می شوند. چینی از چند نوع ماده تولید شده و نوع پخت آن در کیفیت نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود. بسته به کیفیت لعاب چینی، این ماده به سه نوع تقسیم می گردد: درجه یک، درجه دو و درجه سه. درجه یک در این بین بالاترین کیفیت را دارد. چینی درجه یک در واقع هم مقاومت خوبی به ضربه دارد، هم در برابر آب و رطوبت مقاوم است، هم جلو و زیبایی بهتری دارد و همچنین از نظر بهداشتی در سطح بالاتری از دو مورد قبلی قرار می گیرد.

به طور کلی توالت ها به دو گروه ایرانی و فرنگی تقسیم می شود. توالت ایرانی یا زمینی، بر روی زمین نصب می گردد و نسبت به توالت فرنگی جای کمتری نیاز داشته و هزینه خرید آن ارزانتر نیز می باشد. در مقابل توالت فرنگی، نصب راحت تری دارد، استفاده از آن راحت تر است و برای صرفه جویی در آب نیز مناسب تر می باشد.

توالت های فرنگی خود به دو گروه زمینی و دیواری تقسیم می شوند. به توالت های دیواری، وال هنگ نیز گفته می شود.

در صورتی که قصد خرید توالت فرنگی را دارید، باید به مواردی چون نوع سیستم تخلیه، نوع فلاش تانک، وزن، ابعاد، دیواری یا زمینی بودن و اندازه آکس آن توجه کنید.

خرید توالت فرنگی چینی کرد 

توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا، از لعاب با کیفیت درجه یک و دو توسط شرکت چینی کرد تولید شده است که در مرجع کالای ساختمانی چلونگر، عرضه می گردد. این توالت دارای ابعاد 66.8*37.5*62.5 سانتی متر و سایز آکس 120 میلی متر می باشد. توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا دارای سیستم تخلیه آبشاری یا ریزشی است که معمولی ترین نوع تخلیه می باشد. توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا دارای فلاش تانک دو زمانه است. فلاش تانک دم زمانه کمک بسیاری به صرفه جویی در مصرف آب می کند. این توالت در هر بار تخلیه 6.3 ثانیه زمان و 7 لیتر آب مصرف می کند که نسبت به دیگر توالت هایی با تخلیه ریزشی، حجم کمتر و زمان سریع تری دارد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
هلنا
عنوان کالا
توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
35 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
سیستم تخلیه
آبشاری
اندازه آکس
120 میلی متر
ابعاد
66.8*37.5*62.5 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
کارکرد تخلیه
دو زمانه
حجم آب خروجی در هر تخلیه
7 لیتر
نوع توالت فرنگی
یک تکه
نوع درب توالت فرنگی
آرام بند
سرعت تخلیه
6.3 ثانیه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود