برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی چینی کرد مدل آویسا

بررسی و خرید توالت فرنگی چینی کرد مدل آویسا

توالت فرنگی چینی کرد مدل آویسا، دارای سایز آکس 220 میلی متر و ابعاد 76.8*39.8*70 سانتی متر می باشد. این توالت دارای فلاش تانک دو زمانه برای صرفه جویی در مصرف آب است.

بیشتر بخوانید
64,312,381 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی چینی کرد مدل آویسا

در زمان خرید توالت، باید به یک سری معیار توجه نمایید. توالت ها با طرح های گوناگونی عرضه می گردند که این طرح هم برای زیبایی فضای سرویس بهداشتی و هم ایجاد حس خوب برای افراد، در هنگام استفاده از آن موثر است. توالت در کنار روشویی ها از چینی آلات بسیار پر استفاده و رایج به شمار می رود.

امروزه توالت ها اغلب از چینی بهداشتی تولید می گردند. چینی بهداشتی بسته به نوع پخت آن ممکن است درجه یک، درجه دو یا درجه سه باشد. حتی الامکان چینی آلات درجه یک را خریداری نمایید زیر بالاترین کیفیت را دارند و احتمال وقوع مشکل برای اینگونه چینی آلات پایین تر است. 

توالت های فرنگی خود در دو گروه زمینی و دیواری تولید می گردند. به توالت های دیواری، وال هنگ نیز گفته می شود. توالت وال هنگ نسبت به توالت فرنگی معمولی جای کمتری را می گیرد و وزن و ابعاد کمتری را دارد. در نتیجه نصب آن راحت تر است. نوع تخلیه توالت فرنگی برای میزان مصرف آب اهمیت زیادی دارد. معمولی ترین نوع تخلیه، تخلیه آبشاری است که در آن آب از منافذی در بالای کاسه توالت وارد شده و مستقیما به ته آن می رود. این نوع تخلیه آب زیادی را مصرف می کند و البته صدای زیادی هم دارد. سیستم های تخلیه توربو جت و واتر جت هم آب کمتری را مصرف می کنند، هم شستشوی سریعتری دارند و صدای پخش شده از آنها نیز بسیار پایین تر است.

بنابراین هنگام خرید توالت فرنگی، به قابلیت هایی که دارد، مانند نوع سیستم تخلیه، دیواری یا زمینی، ابعاد، و غیره توجه کنید.

خرید اینترنتی توالت فرنگی

توالت فرنگی چینی کرد مدل آویسا، از لعاب با کیفیت درجه یک و دو توسط برند معتبر و با تجربه چینی کرد تولید شده است که آن را در فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر می توانید به راحتی و بصورت آنلاین خریداری نمایید. این توالت دارای ابعاد 76.8*39.8*70 سانتی متر و سایز آکس 220 میلی متر می باشد. توالت فرنگی چینی کرد مدل آویسا دارای سیستم تخلیه توربو جت است که بسیار سریع و با مصرف آب کم آب را تخلیه می کند. توالت فرنگی چینی کرد مدل آویسا دارای فلاش تانک دو زمانه است. فلاش تانک دو زمانه کمک بسیاری به صرفه جویی در مصرف آب می کند. این توالت در هر بار تخلیه، 3.6 لیتر آب مصرف می کند که مقدار بسیار مناسبی است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آویسا
عنوان کالا
توالت فرنگی آویسا چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
سیستم تخلیه
توربو جت
اندازه آکس
220 میلی متر
ابعاد
76.8*39.8*70 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
کارکرد تخلیه
دو زمانه
نوع خروجی سیفون
کف
حجم آب خروجی در هر تخلیه
3.6 لیتر
نوع توالت فرنگی
دو تکه
نوع درب توالت فرنگی
آرام بند

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود