برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی چینی کرد مدل ویکتوریا

خرید توالت فرنگی چینی کرد مدل ویکتوریا

توالت فرنگی چینی کرد مدل ویکتوریا، با لعاب با کیفیتی تولید شده و محصولات چینی کرد در دو درجه کیفی قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشند. این توالت همچنین دارای فلاش تانک دو زمانه و سیستم تخلیه توربو جت نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
57,471,395 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی چینی کرد مدل ویکتوریا

هنگام خرید توالت، باید به یک سری معیار توحه نمود. توالت در هر منزلی پیدا می شود و اساساً شما منزلی را نمی یابید که در آن توالت استفاده نشود. توالت ها همچنین با طرح های گوناگونی عرضه می گردند که این طرح هم برای زیبایی فضای سرویس بهداشتی و هم ایجاد حس خوب برای افراد، در هنگام استفاده از آن موثر است. 

اکثر توالت ها از چینی بهداشتی ساخته می شوند. چینی از چند نوع ماده بدست آمده و نوع پخت آن در کیفیت نهایی آن تاثیر گذار می باشد. با توجه به کیفیت لعاب چینی، این ماده به سه درجه طبقه بندی می شود: درجه یک، درجه دو و درجه سه که درجه یک در این بین بالاترین کیفیت را دارا است. چینی درجه یک در واقع هم مقاومت خوبی به ضربه داشته، هم در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده، هم جلوه و زیبایی بهتری دارد و همچنین از نظر بهداشتی نسبت به دو درجه قبلی بهتر می باشد.

به طور کلی توالت ها به دو گروه ایرانی و فرنگی تقسیم می گردند. توالت ایرانی یا زمینی، بر روی زمین نصب شده و نسبت به توالت فرنگی جای کمتری نیاز دارد و هزینه خرید آن ارزانتر است. در مقابل توالت فرنگی، راحت تر نصب می شود ، استفاده راحت تری دارد و برای صرفه جویی در آب نیز گزینه بهتری است. البته توالت های فرنگی خود در دو گروه زمینی و دیواری تولید می گردند. به توالت های دیواری، وال هنگ نیز گفته می شود. توالت وال هنگ نسبت به توالت فرنگی معمولی جای کمتری را می گیرد و وزن و ابعاد کمتری را دارد. در نتیجه نصب آن راحت تر است.

خرید توالت فرنگی چینی کرد 

توالت فرنگی چینی کرد مدل ویکتوریا، از لعاب با کیفیت درجه یک و دو توسط برند معتبر و با تجربه چینی کرد تولید شده است که در مرجع کالای ساختمانی چلونگر بصورت اینترنتی نیز قابل خرید است. این توالت دارای ابعاد 69.5*40*68.5 سانتی متر و سایز آکس 220 میلی متر می باشد. توالت فرنگی چینی کرد مدل ویکتوریا دارای سیستم تخلیه توربو جت است که بسیار سریع و با مصرف آب کم آب را تخلیه می کند. توالت فرنگی چینی کرد مدل ویکتوریا دارای فلاش تانک دو زمانه است. فلاش تانک دو زمانه کمک بسیاری به صرفه جویی در مصرف آب می کند. این توالت در هر بار تخلیه 7.4 ثانیه زمان و 9 لیتر آب مصرف می کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ویکتوریا
عنوان کالا
توالت فرنگی ویکتوریا چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
45.4 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
سیستم تخلیه
توربو جت
اندازه آکس
220 میلی متر
ابعاد
69.5*40*68.5 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
کارکرد تخلیه
دو زمانه
نوع خروجی سیفون
کف
حجم آب خروجی در هر تخلیه
9 لیتر
نوع توالت فرنگی
یک تکه
سرعت تخلیه
7.4 ثانیه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود