برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی آرالیا سینا چینی

توالت فرنگی آرالیا سینا چینی دارای طراحی منحصر بفردی بوده و می توان به راحتی از آن در حمام های شیک استفاده کرد. توالت فرنگی های سینا چینی همه توسط محصولاتی با کیفیت درجه یک ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید
5,217,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی آرالیا سینا چینی

توالت فرنگی آرالیا سینا چینی تهیه شده از بهترین جنس سنگ توالت در کارخانه اصلی سینا چینی و مناسب برای چیدمان حمام ها و دستشویی های شیک و لوکس و زیبا و مینیمال می باشد. توالت فرنگی آرالیا سینا چینی کاملاً راحت است. این توالت هنگام تخلیه کردن با مشکلی مواجه نمی شود. طراحی خاص توالت فرنگی آرالیا سینا چینی از هر گونه نشتی آب جلوگیری کرده و محیطی سالم و پاکیزه را به شما هدیه می دهد. توجه داشته باشید که در پی گذر زمان ،‌ هیچ گونه خرابی یا از کار افتادگی برای این محصول اتفاق نمی افتد و برای مدتی طولانی کیفیت و کارایی اش دقیقاً مثل روز اول می ماند. توالت فرنگی آرالیا سینا چینی بخاطر ساختار جمع و جور خود ، گزینه مناسبی جهت استفاده در سرویس های بهداشتی دوبلکس و فضا های کوچک می باشد.

خرید توالت فرنگی آرالیا سینا چینی از مرجع ساختمانی چلونگر

توالت فرنگی آرالیا سینا چینی با توجه به طراحی منحصر بفردی که دارد ؛ به شما این امکان را می دهد که در هر قسمت از حمام و یا دستشویی قادر به نصب این توالت فرنگی زیبا باشید. توالت فرنگی آرالیا سینا چینی دارای ابعاد ۳۷*۶۳*۷۰ بوده و به لطف ارتفاع مناسبش ، هنگام نشستن روی آن ،‌ زانو های شما را در زاویه ۹۰ درجه نگه داشته و از مشکلاتی چون زانو درد و کمر درد ،‌ جلوگیری می کند. اتصالات و شیر توالت فرنگی آرالیا سینا چینی به صورت توکار است و این مزیت باعث می شود که هنگام نصب و راه اندازی توالت آرالیا مشکل کمتری داشته باشید و همچنین دستشویی یا حمام شما وجهه بدی پیدا نمی کند. رنگ سفید خاصی که توالت فرنگی آرالیا سینا چینی دارد از کثیفی محیط و اطراف آن جلوگیری می کند. البته رنگ سفید ،‌ خنثی بوده و بیشترین کاربرد را در طراحی و دیزاین حمام ،‌ دستشویی و سرویس های بهداشتی مدرن دراد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
توالت فرنگی آرالیا
برند
سینا چینی
ارتفاع
37 سانتی متر
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
37*63*70 سانتی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود