برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی لویزا چینی کرد

خرید توالت فرنگی لویزا چینی کرد

توالت فرنگی لویزا چینی کرد، دارای ابعاد 66x36x69 سانتی متر بوده و همچنین دارای شیر بیده دار (خود شور) می باشد که شستشو و استفاده از این توالت را برای شما راحت تر خواهد ساخت.

ریزشی دو زمانه

خروجی 100

آکس 120

بیشتر بخوانید
47,758,322 ‎ریال
کیفیت
مدل
  • بیده دار
  • بدون بیده
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی لویزا چینی کرد

برای خرید یک توالت فرنگی خوب و با کیفیت که بتواند نیاز های مصرف کننده را برطرف نماید باید تعدادی معیار را بررسی کنیم. مثلاً لعاب یک توالت فرنگی و طرح ساخت آن از عوامل موثر و تاثیر گذاری بر زیبایی محیط دستشویی هستند. به منظور فهمیدن اینکه لعاب توالت فرنگی از چه نوعی می باشد، باید میزان نور بازتاب شده از آن را بررسی نمود.به این منظور باید زیر نور به سطح توالت فرنگی نگاه کرده و نور بازتاب شده به چشم را بررسی نمایید، هر چه این نور بیشتر باشد، کیفیت لعاب توالت بیشتر می باشد. بهترین نوع چینی آلات از نظر کیفیت لعاب، طرز پخت و مواد بکار رفته، چینی آلات درجه یک می باشند و دارای سطح صاف و بدون خمیدگی بوده، نور را به خوبی بازتاب کرده و برای زیبایی محیط توالت انتخاب مناسبی می باشند. توالت های معمولی بر روی زمین نصب می شوند، اندازه بزرگتری داشته و بنابراین فضای بیشتری از محیط توالت را اشغال می کنند. همچنین نصب آنها کمی مشکل تر است اما ارزانتر هستند. توالت وال هنگ به دیوار نصب می شود، اندازه کوچکتری دارد و نصب آن آسانتر است اما کمی گرانتر نیز می باشد. توالت وال هنگ همچنین برای کسانی که ناراحتی های جسمی دارند بسیار مناسب تر است زیرا طراحی آن به گونه‌ای است که نشست و بلند شدن از روی آن سختی کمتری را برای افراد می آورد. 

بهترین توالت فرنگی

توالت فرنگی لویزا چینی کرد توسط گروه چینی کرد که یکی از تولید کنندگان برجسته در ایران می باشد، تولید شده است. طراحی آن بی نظیر بوده و به محیط دستشویی شما ظاهر زیبایی را می دهد. این توالت فرنگی دارای نوع سیفون خروجی زمینی می باشد. درب آن به آسانی نصب و باز و بسته شدن آن بی صدا بوده و به همین دلیل هنگام بسته شدن با صدا های آزار دهنده رو به رو نمی شوید. رنگ آن سفید می باشد و ترکیب این رنگ سفید با کیفیت لعاب درجه یک تاثیر بسزایی در زیبایی محیط دستشویی خواهد داشت. لازم به ذکر است که با اینکه قیمت کیفیت درجه یک توالت فرنگی لویزا چینی کرد گرانتر از درجه دوم آن است، اما این قیمت کمی بیشتر می باشد و در مورد قیمت آن نگرانی نخواهید داشت. توالت فرنگی چینی کرد مدل لویزا را می توانید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود