برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی آنتوریوم چینی کرد

خرید توالت فرنگی آنتوریوم چینی کرد

توالت فرنگی آنتوریوم چینی کرد، دارای ابعاد 68x38x74 سانتی متر می باشد و مکانیزم فلاشی دو زمانه آن باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. همچنین دارای خود شور می باشد که شستشو را برای شما آسان تر می کند.

ریزشی 2 زمانه

خروجی 100

آکس 220

بیشتر بخوانید
58,604,970 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی آنتوریوم چینی کرد

چینی آلات بهداشتی یکی از کالای های ساختمانی هستند که در زندگی روزمره از آن ها استفاده های بسیار زیادی شده و به نوعی زندگی بدون آن ها تقریباً غیر ممکن می باشد. یکی از انواع چینی آلات پر استفاده توالت های فرنگی هستند. برای دانستن کیفیت یک توالت فرنگی مرغوب باید به قابلیت های آن و علاوه بر این مورد به کیفیت ساخت و لعاب آن نیز توجه نمایید. بهترین نوع توالت های فرنگی از نظر کیفیت لعاب، طرز پخت و مواد بکار رفته، چینی آلات درجه یک بوده که این نوع توالت ها دارای سطح صاف و بدون خمیدگی هستند، نور را به خوبی بازتاب می نمایند و برای زیبایی محیط توالت بهترین گزینه می باشند. توالت های فرنگی معمولی بر روی زمین نصب می شوند، اندازه بزرگتری را دارا بوده و حمل و نصب آن ها سخت تر است، در عوض قیمت ارزانتری نسبت به توالت های وال هنگ دارند. توالت وال هنگ را به دیوار نصب می کنند و اندازه آن نسبت به نوع معمولی کوچکتر است و نصب آن آسانتر می باشد اما قیمت بالاتری هم دارد. توالت وال هنگ همچنین برای کسانی که از ناراحتی های جسمی رنج می برند، انتخابی عالی است زیرا طراحی آن به گونه‌ای است که نشست و بلند شدن از روی آن باعث سختی کمتری برای این افراد خواهد شد. 

خرید توالت فرنگی

توالت فرنگی آنتوریوم چینی کرد درای طراحی زیبایی بوده و که باعث زیبایی محیط شما شده و همچنین فضای کمتری را اشغال می نماید. نوع سیفون خروجی این توالت زمینی است و درب آن به آسانی نصب و باز و بسته شده و ایجاد صدا نمی کند؛ به همین دلیل هنگام بسته شدن صداهای بلند که ممکن است خوشایند نباشد به اطراف منتشر نخواهد شد. سیستم فلاش آن دو زمانه بوده و تاثیر بسیار زیادی ر صرفه جویی در مصرف آب دارد. حجم مصرفی آب بسته به یکی از دو نوع فلاش 3 یا 6 لیتر می باشد و می توانید با توجه به نوع استفاده خود یکی از این حجم ها را استفاده نمایید. سیستم فلاش این توالت همچنین صدای کمی دارد و با توجه به طراحی این توالت باعث پاشیدن آب به اطراف نمی شود. توالت فرنگی آنتوریوم چینی کرد همچنین مجهز به یک شیر خود شور بیده دار می باشد و بوسیله آن عمل شستشو راحت تر و برای افراد دارای ناراحتی های جسمانی با سختی کمتری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود