برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

فرنگی کاسپین (washdown) کسری

فرنگی کاسپین (washdown) کسری دارای فلاش تانک دو زمانه می باشد که این مکانیزم دو زمانه به شما کمک می کند که عملیات تخلیه لسیار بهتر صورت گیرد و در مصرف آب صرفه جویی شود. فرنگی کاسپین (washdown) کسری دارای رنگ سفید بسیار زیبایی می باشد که می توانید آن را همین الان سفارش دهید.

بیشتر بخوانید
20,850,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

فرنگی کاسپین (washdown) کسری

اسم این مدل توالت ها را به این دلیل فرنگی می دانند زیرا آن ها برای اولین با در اروپا استفاده می شد و وقتی به داخل ایران آمد به آن نام توالت فرنگی (خارجی) دادند و از آن زمان این مدل توالت ها را توالت فرنگی می نامند. درب فرنگی کاسپین (washdown) کسری هنگام باز و بست صدای بسیار کمی را ایجاد می کند. سرویس های بهداشتی فرنگی را دکترها به این دلیل به شما سفارش می کنند، زیرا هنگام استفاده از توالت های فرنگی پا های شما به حالت 90 درجه در می آید. وقتی پا های شما در هنگام دست شویی به حالت 90 درجه باشد کمترین فشار به آن ها می آید. بر خلاف توالت های ایرانی که پس از سال ها استفاده، پا های شما دچار مشکل های فراوانی می شود استفاده از توالت های فرنگی به شما کمک می کند که از پا درد پیشگیری نمایید. 

خرید اینترنتی توالت های washdown

این توالت به صورت توالت فرنگی زمین می باشد که لوله ی خروجی آن به لوله فاضلاب زمین متصل می شود. فرنگی کاسپین (washdown) کسری دارای فلاش دو زمانه می باشد که این حالت دو زمانه به شما در تمیز کردن و صرفه جویی آب بسیار کمک می کند. فرنگی کاسپین (washdown) کسری دارای 4 شوتینگ می باشد که آکس خروجی آن 24 است. فرنگی کاسپین (washdown) کسری دارای درب آرام بند استتوالت هایی که امروزه در سرویس های بهداشتی به کار می رود دارای دو حالت فرنگی و ایرانی می باشند که مدل ایرانی آن را زمینی نیز می دانند. توالت های فرنگی بسته به نصب به دو مدل توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی والهنگ تقسیم می شوند. فرنگی کاسپین (washdown) کسری دارای حالت تورنادو می باشد که این حالت به خارج شدن آب و مواد داخل توالت فرنگی به بهترین و بهداشتی ترین نحو کمک می کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کاسپین (washdown)
عنوان کالا
فرنگی کاسپین (washdown) کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
نوع توالت
فرنگی زمینی
AXE
24
کارکرد تخلیه
دو زمانه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود