برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی دیاموند مروارید

توالت فرنگی دیاموند مروارید از نوع یک تکه بوده و خروجی سیفون آن در کف قرار دارد. توالت فرنگی دیاموند مروارید دارای رنگ سفید و کیفیت لعاب درجه کی می باشد.

بیشتر بخوانید
74,393,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی دیاموند مروارید

توالت فرنگی نیز از آن دسته چینی آلات بهداشتی می باشد که در بازار تقاضا برای آن زیاد است ؛ زیرا کاربرد آن در مقایسه با توالت های زمینی هم آسان تر است و هم وقت کمتری را می طلبد و علاوه برآن تمیزکاری آن نیز راحت تر می باشد.

البته توالت فرنگی نسبت به توالت زمینی کمی گرانتر می باشد، اما مزیت های این توالت، قیمت بالاتر آن را جبران می نماید. یک توالت فرنگی مرغوب در ابتدا باید از مواد با کیفیتی تولید گردیده باشد. 

همواره هنگام خرید چینی آلات، باید به سازنده، نوع لعاب و مدل آنها توجه کافی نمود. شرکت های تولید کننده چینی آلات اغلب محصولات خود را با کیفیت مشابه تولید می کنند و تنها تفاوت محصولاتشان، طراحی و شکل آنها است.

بهتر است هنگام خرید چینی آلات، کیفیت لعاب درجه یک آنها را خریداری نمایید. توالت فرنگی با کیفیت لعاب درجه یک هم دیرتر دچار کثیفی و آلودگی می شود و هم عمر طولانی تری دارد.این نوع توالت ها سطح با دوام تری نسبت به محصولاتی با کیفیت لعاب پایین تر را دارا هستند.

به طور کلی توالت های فرنگی دو نوع می باشند: دیواری و زمینی که به نوع دیواری وال هنگ نیز می گویند. توالت وال هنگ در مقایسه با توالت فرنگی زمینی به جای کمتری نیاز دارد و همچنین به کسانی که ناراحتی کمر و زانو دارند، برای نشستن کمک بسیار خواهد کرد. نصب و کار با توالت فرنگی وال هنگ بسیار راحت تر می باشد، با این حال عیب این نوع توالت ها قیمت بالاتر آنها است که این امری طبیعی محسوب می شود.

شرکت مروارید یک شرکت ایرانی است که محصولات خود را از بهترین مواد تولید می کند. این شرکت علاوه بر کیفت به زیبایی محصولات خود نیز اهمیت می دهد. برای شرکت مروارید راحتی کار مصرف کنندگان و سلیقه آنها دو عامل مهم به شمار می آیند.

خرید اینترنتی توالت فرنگی مرغوب

توالت فرنگی مروارید مدل دیاموند، بر روی زمین نصب می گردد. توالت فرنگی دیاموند مروارید دارای سایز 66 بوده و اندازه آکس آن نیز 15.5 سانتی متر است. توالت فرنگی دیاموند مروارید دارای خروجی سیفون از کف است و سیستم تخلیه آن از نوع سوپر جت می باشد. توالت فرنگی دیاموند مروارید با لعاب درجه یک تولید شده است. ابعاد توالت فرنگی وال هنگ دیاموند مروارید 70.4*34.5*65.5 سانتی متر بوده و از دیگر محصولات با کیفیت برند مروارید به شمار می رود. این توالت فرنگی از نوع یک تکه بوده و وزنی آن 35.12 کیلوگرم می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
دیاموند
عنوان کالا
توالت فرنگی دیاموند مروارید
برند
مروارید
کشور سازنده
ایران
سایز
66
وزن
35.12 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم تخلیه
سوپرجت
اندازه آکس
15.5 سانتی متر
ابعاد
70.4*34.5*65.5 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
نوع خروجی سیفون
کف
نوع توالت فرنگی
یک تکه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود