برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی تانیا مروارید

توالت فرنگی تانیا مروارید در هر بار تخلیه 8 لیتر آب را دفع می کند. توالت فرنگی تانیا مروارید دارای فلاش تانک دو زمانه می باشد و وزن آن 34.6 کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید
55,600,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی تانیا مروارید

توالت فرنگی نیز از آن دسته چینی آلات بهداشتی می باشد که در بازار تقاضا برای آن زیاد است ؛ زیرا کاربرد آن در مقایسه با توالت های زمینی هم آسان تر است و هم وقت کمتری را می طلبد و علاوه برآن تمیزکاری آن نیز راحت تر می باشد.

همواره هنگام خرید چینی آلات، باید به سازنده، نوع لعاب و مدل آنها توجه کافی نمود. شرکت های تولید کننده چینی آلات اغلب محصولات خود را با کیفیت مشابه تولید می کنند و تنها تفاوت محصولاتشان، طراحی و شکل آنها است.

به طور کلی توالت های فرنگی دو دسته می باشند: دیواری و زمینی که به نوع دیواری وال هنگ نیز می گویند. توالت وال هنگ در مقایسه با توالت فرنگی زمینی به جای کمتری نیاز دارد و همچنین به کسانی که ناراحتی کمر و زانو دارند، برای نشستن کمک بسیار خواهد کرد. نصب و کار با توالت فرنگی وال هنگ بسیار راحت تر می باشد، با این حال عیب این نوع توالت ها قیمت بالاتر آنها است که این امری طبیعی محسوب می شود.

البته توالت فرنگی نسبت به توالت زمینی کمی گرانتر می باشد، اما مزیت های این توالت، قیمت بالاتر آن را جبران می نماید. یک توالت فرنگی مرغوب در ابتدا باید از مواد با کیفیتی تولید گردیده باشد. 

شرکت مروارید یک شرکت ایرانی است که محصولات خود را از بهترین مواد تولید می کند. این شرکت علاوه بر کیفت به زیبایی محصولات خود نیز اهمیت می دهد. برای شرکت مروارید راحتی کار مصرف کنندگان و سلیقه آنها دو عامل مهم به شمار می آیند

بهتر است هنگام خرید چینی آلات، کیفیت لعاب درجه یک آنها را خریداری نمایید. توالت فرنگی با کیفیت لعاب درجه یک هم دیرتر دچار کثیفی و آلودگی می شود و هم عمر طولانی تری دارد.این نوع توالت ها سطح با دوام تری نسبت به محصولاتی با کیفیت لعاب پایین تر را دارا هستند.

خرید توالت فرنگی مرغوب

ابعاد توالت فرنگی وال هنگ تانیا مروارید 66.1*37.2*69.4 سانتی متر بوده و از دیگر محصولات با کیفیت برند مروارید محسوب می شود. این توالت فرنگی از نوع یک تکه بوده و وزن آن 34.6 کیلوگرم می باشد. 

توالت فرنگی مروارید مدل تانیا، از نوع زمینی می باشد. توالت فرنگی تانیا مروارید دارای سایز 66 بوده و اندازه آکس آن نیز 25.5 سانتی متر است. توالت فرنگی تانیا مروارید دارای خروجی سیفون از کف است و سیستم تخلیه آن از نوع توربو جت می باشد. توالت فرنگی تانیا مروارید با لعاب درجه یک تولید شده است. توالت فرنگی تانیا مروارید دارای فلاش تانک دو زمانه نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تانیا
عنوان کالا
توالت فرنگی تانیا مروارید
برند
مروارید
کشور سازنده
ایران
سایز
66
وزن
34.6 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم تخلیه
توربو جت
اندازه آکس
25.5 سانتی متر
ابعاد
66.1*37.2*69.4 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
کارکرد تخلیه
دو زمانه
نوع خروجی سیفون
کف
حجم آب خروجی در هر تخلیه
8 لیتر
نوع توالت فرنگی
یک تکه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود