برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی الگانت مروارید

توالت فرنگی الگانت مروارید، دارای درب هیدرولیک می باشد و مکانزیم تخلیه آن واترجت می باشد. توالت فرنگی الگانت مروارید دارای وزن 39.9 کیلوگرم است و سایز آن 67 می باشد.

بیشتر بخوانید
62,502,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی الگانت مروارید

توالت فرنگی نیز از آن دسته چینی آلات بهداشتی است که در بازار تقاضای زیادی دارد؛ زیرا کاربرد آن در مقایسه با توالت های زمینی هم راحت تر است و هم وقت کمتری را می طلبد و علاوه برآن تمیزکاری آن نیز اسان تر و سریعتر می باشد.

البته توالت فرنگی نسبت به توالت زمینی کمی قیمت بالاتری دارد، اما نکات مثبت این توالت، قیمت بالاتر آن را جبران می کند. یک توالت فرنگی خوب در ابتدا باید از مواد با کیفیتی تولید شده باشد. 

همواره هنگام خرید چینی آلات، باید به برند، کیفیت لعاب و مدل آنها توجه کافی به خرج دهید. شرکت های تولید کننده چینی آلات اغلب محصولات خود را با کیفیت مشابه تولید کرده و تنها فرق محصولاتشان، طراحی و شکل آنها می باشد.

بهتر است هنگام خرید چینی آلات، نوع لعاب درجه یک آنها را خریداری نمایید. توالت فرنگی با کیفیت لعاب درجه یک هم دیرتر دچار کثیفی و آلودگی شده و هم عمر طولانی تری را دارا می باشد.این نوع توالت ها بدنه با دوام تری نسبت به محصولاتی با کیفیت لعاب پایین تر را دارند.

به طور کلی توالت های فرنگی دو نوع هستند: دیواری و زمینی که نوع دیواری به وال هنگ نیز معروف است. توالت وال هنگ در مقایسه با توالت فرنگی زمینی به جای کمتری نیاز داشته و همچنین به کسانی که دچار ناراحتی کمر و زانو هستند، برای نشستن کمک زیادی خواهد کرد. نصب و کار با توالت فرنگی وال هنگ بسیار راحت تر است، با این حال عیب این نوع توالت ها قیمت بالاتر آنها است که این امری طبیعی محسوب می گردد.

شرکت مروارید یک شرکت ایرانی است که محصولات خود را از بهترین مواد تولید می کند. این شرکت علاوه بر کیفت به زیبایی محصولات خود نیز اهمیت می دهد. برای شرکت مروارید راحتی کار مصرف کنندگان و سلیقه آنها دو عامل مهم به شمار می روند.

خرید آنلاین توالت فرنگی مرغوب

توالت فرنگی مروارید مدل الگانت، بر روی زمین نصب شده و خروجی سیفون آن نیز در کف می باشد. توالت فرنگی الگانت مروارید دارای سایز 67 بوده و اندازه آکس آن نیز 25.3 سانتی متر است. توالت فرنگی الگانت مروارید دارای سیستم تخلیه از نوع واتر جت می باشد. توالت فرنگی الگانت مروارید با لعاب درجه یک تولید گردیده است. ابعاد توالت فرنگی الگانت مروارید 69*42.58*62.7 سانتی متر سانتی متر بوده و از دیگر محصولات با کیفیت برند مروارید محسوب می شود. این توالت فرنگی از نوع یک تکه است و وزن آن 39.9 کیلوگرم می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
الگانت
عنوان کالا
توالت فرنگی الگانت مروارید
برند
مروارید
کشور سازنده
ایران
سایز
67
وزن
39.9 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم تخلیه
واتر جت
اندازه آکس
25.3 سانتی متر
ابعاد
69*42.58*62.7 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
کارکرد تخلیه
دو زمانه
نوع خروجی سیفون
کف
نوع توالت فرنگی
یک تکه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود