برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی طاووس چینی کرد

خرید توالت فرنگی طاووس چینی کرد

ریزشی دوزمانه

خروجی 100

آکس 295

بیشتر بخوانید
51,758,051 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی طاووس چینی کرد

توالت یکی از کالا های ساختمانی است که در منازل از آن بسیار استفاده می شود. توالت ها را معمولاً از چینی یا سرامیک تولید می کنند. چینی و سرامیک از خاک رس و البته مواد دیگر تولید می شوند. هر چه مواد به کار رفته در تولید چینی آلات و روش پخت بهتر باشد، کیفت چینی و سرامیک بالاتر است. چینی با کیفیت مقاومت خوبی به رطوبت و ضربه دارد. این نوع چینی به سادگی دچار پوسیدگی، ترک و شکستگی نمی شود. چینی با کیفیت مقدار آب کمی را جذب کرده که هم از تجمع آلودگی ها در آن جلوگیری می کند و هم کمتر در مجاورت رطوبت قرار خواهد داشت.

نام و عنوان تولید کننده نیز در کیفیت چینی آلات اهمیت دارد. برند های معتبر مانند، چینی کرد، گاتریا، مروارید، سینا چینی و ... که بسیار متنوع هستند در تولید محصولات خود را مواد با کیفیت استفاده می کنند و روش پخت آنها نیز صحیح است. به همین دلیل با خیال راحت می توانید محصولات این برند ها را خریداری نمایید.

توالت ها به طور کلی دو دسته هستند: توالت های زمینی یا ایرانی و توالت های فرنگی. توالت ایرانی قیمت ارزانتری دارد و البته کار با آن کمی سخت تر است. کار با توالت فرنگی راحت تر می باشد و همچنین شستشو در آن بهتر انجام می شود. توالت ها در انواع طبی نیز تولید می شوند و برای کسانی که هنگام نشستن و خم شدن با مشکل مواجه هستند بسیار مناسب می باشند. توالت فرنگی نیز خود دو نوع است: دیواری و زمینی که دیواری بر روی دیوار نصب شده و معمولاً خروجی های آنها از طریق دیواری می باشد.

خرید توالت فرنگی با کیفیت

توالت فرنگی طاووس چینی کرد، با ابعاد 73.5*39*75.3 سانتی متر و اندازه آکس 295 میلی متر قابل خرید از فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر می باشد. حجم خروجی آب این توالت در هر بار تخلیه، 8 لیتر می باشد. این توالت از نوع دو زمانه است یعنی دو نوع دکمه بر روی آن برای دو نوع تخلیه با حجم کم و زیاد بر روی آن تعبیه شده است. شما بسته به نوع استفاده خود می توانید از دکمه تخلیه حجم بالا و یا حجم پایین استفاده نمایید. وزن این توالت 47 کیلوگرم است و توسط برند کرد با کیفیت درجه یک و دو تولید شده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
طاووس
عنوان کالا
توالت فرنگی طاووس چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
47 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
اندازه آکس
295 mm
ابعاد
73.5*39*75.3 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
کارکرد تخلیه
دو زمانه
حجم آب خروجی در هر تخلیه
8 لیتر
نوع درب توالت فرنگی
آرام بند
سرعت تخلیه
7 ثانیه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود