برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی والریا چینی کرد

خریدتوالت فرنگی والریا چینی کرد

توالت فرنگی والریا چینی کرد دارای مکانیزم تخلیه دو زمانه بوده و کمک به صرفه جویی آب می کند. سیستم تخلیه آن آبشاری یا ریزشی است. این توالت فرنگی یک تکه بوده و هر بار تخلیه آن 6.2 ثانیه طول می کشد.

بیشتر بخوانید
54,135,154 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی والریا چینی کرد

توالت یکی از کالا های ساختمانی است که در منازل از آن بسیار استفاده می شود. توالت ها را معمولاً از چینی یا سرامیک تولید می کنند. چینی و سرامیک از خاک رس و البته مواد دیگر تولید می شوند. هر چه مواد به کار رفته در تولید چینی آلات و روش پخت بهتر باشد، کیفت چینی و سرامیک بالاتر است. چینی با کیفیت مقاومت خوبی به رطوبت و ضربه دارد. این نوع چینی به سادگی دچار پوسیدگی، ترک و شکستگی نمی شود. چینی با کیفیت مقدار آب کمی را جذب کرده که هم از تجمع آلودگی ها در آن جلوگیری می کند و هم کمتر در مجاورت رطوبت قرار خواهد داشت.

نام و عنوان تولید کننده نیز در کیفیت چینی آلات اهمیت دارد. برند های معتبر مانند، چینی کرد، گاتریا، مروارید، سینا چینی و ... که بسیار متنوع هستند در تولید محصولات خود را مواد با کیفیت استفاده می کنند و روش پخت آنها نیز صحیح است. به همین دلیل با خیال راحت می توانید محصولات این برند ها را خریداری نمایید.

خرید اینترنتی توالت فرنگی با کیفیت

توالت فرنگی والریا چینی کرد، از نوع توالت فرنگی زمینی می باشد. توالت فرنگی دافنه چینی کرد دارای سیستم تخلیه ریزشی یا آبشاری است. در تخلیه آبشاری ریزش آب از بالای کاسه آن انجام شده و به درون آن ریخته شده و بدین شکل آن را تمیز می کند. این توالت دارای وزن 50.1 کیلوگرم، اندازه آکس 220 میلی متر و ابعاد 75*39*74 سانتی متر می باشد. توالت فرنگی والریا چینی کرد دارای فلاش تانک دو زمانه است. در تخلیه دو زمانه، دو دکمه بر روی توالت نصب می گردد. دکمه اول برای تخلیه با حجم پایین و دکمه دوم برای تخلیه با حجم بالا می باشد. بنابراین نیاز نیست با هر بار استفاده از توالت کل آب آن را مصرف نمایید. این ویژگی به جلوگیری از هدر رفت آب کمک می کند. این توالت دارای درب آرام بند است و از ایجاد صدای بلند هنگام بسته شدن آن جلوگیری می کند. خروجی توالت فرنگی والریا چینی کرد به کف است و در هر بار تخلیه، 7 لیتر آب را دفع می کند. توالت فرنگی چینی کرد مدل والریا در 6.2 ثانیه تخلیه آب را انجام می دهد و از نوع یک تکه می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
والریا
عنوان کالا
توالت فرنگی والریا چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
50.1 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
سیستم تخلیه
آبشاری
اندازه آکس
220 میلی متر
ابعاد
75*39*74 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
کارکرد تخلیه
دو زمانه
نوع خروجی سیفون
کف
حجم آب خروجی در هر تخلیه
7 لیتر
نوع توالت فرنگی
یک تکه
نوع درب توالت فرنگی
آرام بند
سرعت تخلیه
6.2 ثانیه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود