برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی گاتریا مدل آیسون

توالت فرنگی گاتریا مدل آیسون یک توالت بسیار زیبا می باشد که در سایز 625*390 میلی متر تولید شده است. این توالت فرنگی زمینی دارای تکنولوژی لعاب از داخل داخل می باشد که این تکنولوژی مانع از مانع کثیفی ها و باکتری ها در درون توالت می شود. خرید انواع توالت ها در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
36,800,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی گاتریا مدل آیسون

در اروپا حدود 550 سال پیش نوعی توالت رواج یافت که به نام توالت محفظه ای از آن یاد می شود. این مدل توالت که استفاده از آن شبیه صندلی بود جزو اولین توالت های الهام بخش در ساخت توالت های فرنگی امروزه بوده است. این مدل توالت ها را توالت فرنگی اروپایی نیز می نامند. ویژگی این نوع توالت در برابر دیگر توالت ها این است که هنگام نشستن روی آن پا کاملا به حالت 90 درجه در می آید که فشار زیادی به پا ها و زانو ها وارد نمی شود و شما در هنگام استفاده از آن دچار مشکل پا درد نمی شوید به همین دلیل است که معمولا دکتر ها و فیزیوتراپ ها این مدل توالت را به افرادی که دارای مشکلات جسمی یا اضافه وزن و ... که برایشان مضر است پاهایشان را خم نماید، سفارش می کنند. توالت های فرنگی نسبت به توالت های ایرانی از بهداشت بهتری برخوردار می باشند. توالت های فرنگی را می توان با توجه به نوع نصب خود در سرویس به دو دسته توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری تقسیم می نمود که این توالت آیسون یک توالت فرنگی زمینی می باشد. این محصول داری مکانیزم دو زمانه می باشد که کار تخلیه را برای شما راحت تر می نمایید. در مکانیزم دو زمانه دو کلید تعبیه شده است که یکی از کلید های آن حدودا نیمی از مخزن را تخلیه می کند و دیگری تمام مخزن را خالی می نماید.

خرید توالت فرنگی لوکس

سایز این توالت فرنگی 625*390 می باشد. این توالت می تواند در مکان هایی با سایز و اندازه کم نیز بدون دردسر نصب و استفاده شود. توالت فرنگی مدل آی دارای طراحی بسیار شکیلی می باشد. این توالت دارای رنگ سفید کلایسک می باشد که به دارای تکنولوژی لعاب از داخل حالت ضد جرم می باشد می باشد. توالت فرنگی گاتریا آیسون دارای درب آرام بند است که صدای بسیار کمی تولید می کند. توالت فرنگی گاتریا دارای خود شور نیز می باشد که جنس آن خود شور از استیل درجه یک می باشد. قطر لوله خروجی سفیون این توالت فرنگی زمینی به اندازه 100 میلی متر می باشد که راحت تر بتواند فاضلاب را به لوله فاضلاب انتقال دهد. جنس بدنه آن به صورت آنتی باکتری می باشد که مانع از ماندن باکتری بر روی آن می شود. هم چنین اندازه آکس این محصول 22.5 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
AYSON One Piece Closet
عنوان کالا
توالت فرنگی گاتریا مدل آیسون
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
625*390 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
نوع توالت
فرنگی زمینی
سایز لوله خروجی
100 میلی متر
AXE
22.5

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود