برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی گاتریا مدل آی

توالت فرنگی گاتریا مدل آی دارای تمام ویژگی هایی که یک توالت فرنگی می باشد. توالت فرنگی آی دارای لوله سیفون خروجی به قطر 10 ساتنی متر و لوله AXE به اندازه 22.5 سانتی متر می باشد.

این توالت فرنگی ها دارای قابلیت نصب خودشور یا همان شیر بیده می باشند که باید بصورت مجزا خریداری شوند.

برای خرید شیر بیده گاتریا با آب سرد ایـنـجـا و شیر بیده سرد و گرم گاتریا ایـنـجـا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید
42,400,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی گاتریا مدل آی

در زمان های قدیم در اروپا نوعی توالت رواج یافت که به نام توالت محفظه ای از آن یاد می شود. این مدل توالت که شبیه صندلی بود اولین توالت های الهام بخش در ساخت توالت های فرنگی امروزه بود. این مدل توالت ها را توالت فرنگی اروپایی نیز می نامند. ویژگی این نوع توالت در برابر دیگر توالت ها این است که هنگام نشستن روی آن پا کاملا به حالت 90 درجه در می آید که فشار زیادی به پا ها و زانو ها وارد نمی شود و شما در هنگام استفاده از آن دچار مشکل پا درد نمی شوید به همین دلیل است که معمولا دکتر ها و فیزیوتراپ ها این مدل توالت را به افرادی که دارای مشکلات جسمی یا اضافه وزن و ... که برایشان مضر است پاهایشان را خم نماید، سفارش می کنند. توالت های فرنگی نسبت به توالت های ایرانی از بهداشت بهتری برخوردار می باشند. توالت های فرنگی را می توان با توجه به نوع نصب خود در سرویس به دو دسته توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری تقسیم می نمود که این مدل یک توالت فرنگی زمینی می باشد. این محصول داری مکانیزم دو زمانه می باشد که کار تخلیه را برای شما راحت تر می نمایید. در مکانیزم دو زمانه دو کلید تعبیه شده است که یکی از کلید های آن حدودا نیمی از مخزن را تخلیه می کند و دیگری تمام مخزن را خالی می نماید.

توالت فرنگی لوکس آی

سایز این توالت فرنگی 670*360 می باشد که این توالت می تواند در مکان هایی با سایز و اندازه کم هم بدون دردسر نصب شود. توالت فرنگی مدل آی دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. این توالت دارای رنگ سفید کلایسک می باشد که به دارای حالت ضد جرم می باشد و تکنولوژی لعاب از داخل می باشد. دارای درب آرام بند است که صدای بسیار کمی تولید می کند. توالت فرنگی آی دارای خود شور نیز می باشد که جنس خود شور از استیل درجه یک می باشد. قطر لوله خروجی این توالت فرنگی زمینی به اندازه 100 میلی متر می باشد که راحت تر بتواند فاضلاب را به لوله فاضلاب انتقال دهد. جنس بدنه آن به صورت آنتی باکتری می باشد که مانع از ماندن باکتری بر روی آن می شود. هم چنین آکس این محصول 22.5 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
AY One Oiece Closet
عنوان کالا
توالت فرنگی گاتریا مدل آی
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
670*360
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
نوع توالت
فرنگی زمینی
سایز لوله خروجی
100 میلی متر
AXE
22.5

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود