برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی گاتریا مدل گیتا

توالت فرنگی گاتریا مدل گیتا یک توالت فرنگی آنتی باکتریال می باشد که در رنگ سفید تولید شده است. این توالت دارای لعاب از داخل نیز می باشد که کثیفی و جرم به داخل آن نماند و همراه آب آن ها دفع شوند. خرید انواع توالت های فرنگی با کیفیت و انواع لوازم خانگی لوکس را با ما تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید
38,300,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی گاتریا مدل گیتا

در اروپا در زمان های قدیم نوعی توالت رواج یافت که به نام توالت محفظه ای از آن یاد می شود. این مدل توالت که شبیه صندلی بود اولیا توالت های الهام بخش در ساخت توالت های فرنگی امروزه بود. این مدل توالت ها را توالت فرنگی اروپایی نیز می نامند. ویژگی این نوع توالت زیرا هنگام نشستن روی آن پا به حالت 90 درجه می باشد در این است فشار زیادی به پا ها و زانو ها وارد نمی شود و دچار مشکل پا درد نمی شوید به همین دلیل است که معمولا دکتر ها و فیزیوتراپ ها این توالت را به افرادی که دارای مشکلات جسمی یا اضافه وزن و ... که برایشان مضر است پایشان را خم نماید، سفارش می کنند. توالت های فرنگی نسبت به توالت های ایرانی از بهداشت بهتری برخوردار می باشند. توالت های فرنگی را با توجه به نوع نصب خود در سرویس به دو دسته توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری تقسیم می نمایند که این مدل یک توالت فرنگی زمینی می باشد.

توالت فرنگی انتی باکتریال گیتا

این محصول داری مکانیزم دو زمانه نیز می باشد. در مکانیزم دو زمانه دو کلید تعبیه شده است که یکی از کلید های آن حدودا نیمی از مخزن را تخلیه می کند و دیگری تمام مخزن را خالی می نماید. سایز این توالت فرنگی 625*375 می باشد که این توالت با توجه به این که حجم کمی را اشغال می کند برای فضا های کوچک نیز مناسب می باشد. توالت فرنگی مدل گیتا دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. این توالت دارای رنگ سفید کلایسک می باشد که به دارای حالت ضد جرم می باشد و تکنولوژی لعاب از داخل می باشد. دارای درب آرام بند است که صدای بسیار کمی تولید می کند. توالت فرنگی های گاتریا دارای خود شور نیز می باشد که جنس آن خود شور از استیل درجه یک می باشد. این توالت فرنگی مدل زمینی می باشد. قطر لوله خروجی این توالت به اندازه 100 میلی متر می باشد که راحت تر بتواند فاضلاب را به لوله فاضلاب انتقال دهد. جنس بدنه آن به صورت آنتی باکتریال می باشد که در اثر استفاده زیاد، باکتری ها به آن نمی چسبند و همراه با آب به فاضلاب منتقل می شوند. هم چنین آکس این محصول 22.5 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
GITA One Piece Closet
عنوان کالا
توالت فرنگی گاتریا مدل گیتا
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
625*375
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
نوع توالت
فرنگی زمینی
سایز لوله خروجی
100 میلی متر
AXE
22.5
لوله طهارت (بیده)
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود