برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی گاتریا مدل ساترون

توالت فرنگی گاتریا مدل ساترون یک توالت بسیار با کیفیت می باشد که دارای لوله ی خروجی به قطر 100 میلی متر می باشد. رنگ توالت فرنگی گاتریا مدل ساترون سفید می باشد.

این توالت فرنگی ها دارای قابلیت نصب خودشور یا همان شیر بیده می باشند که باید بصورت مجزا خریداری شوند.

برای خرید شیر بیده گاتریا با آب سرد ایـنـجـا و شیر بیده سرد و گرم گاتریا ایـنـجـا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید
45,900,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند2
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی مدل ساترون

حالت استفاده از توالت فرنگی به حالت صندلی است. چون این مدل دست شویی در خارج از ایران بسیار پر استفاده بود به آن نام فرنگی دادند. خاصیت خوب و دلیل استفاده از این نوع توالت این است که هنگام نشستن روی آن پا به حالت 90 درجه می باشد و فشار زیادی به پا ها و زانو ها وارد نمی شود و شما دچار مشکل پا درد نمی شوید. به همین دلیل است که دکتر ها و فیزیوتراپ ها این توالت را به افرادی که دارای مشکلات جسمی یا اضافه وزن و ... که برایشان مضر است پایشان را خم نماید، سفارش می کنند. توالت های فرنگی نسبت به توالت های ایرانی از بهداشت بهتری برخوردار می باشد. این مدل توالت را توالت فرنگی اروپایی نیز می نامند. توالت های فرنگی را با توجه به نوع نصب خود به دو دسته توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری تقسیم می نمایند. این مکانیزم دو زمانه می باشد که یکی از دکمه های آن حدودا نیمی از مخزن را تخلیه می کند و دیگری تمام مخزن را خالی می نماید.

خرید توالت فرنگی ساترون

سایز این توالت فرنگی 690*380 می باشد که این توالت مناسب برای فضا های کوچک می باشد. توالت فرنگی مدل ساترون دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. این توالت دارای رنگ سفید کلایسک می باشد که به دارای حالت ضد جرم می باشد. درب آرام بند آن صدای بسیار کمی تولید می کند. توالت فرنگی های گاتریا دارای لوله طهارت (بیده) می باشد که جنسش استیل درجه یک می باشد. با این توالت فرنگی زمینی در مصرف آب صرفه جویی نمایید. قطر لوله خروجی این توالت به اندازه 100میلی متر می باشد که راحت تر بتواند فاضلاب را به لوله فاضلاب انتقال دهد. جنس بدنه آن به صورت آنتی باکتریال می باشد که در اثر استفاده زیاد، باکتری ها به آن نمی چسبند و همراه با آب به فاضلاب منتقل می شوند. کاسه این توالت فرنگی به صورت آسان قابل تعویض می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
SATRON One Piece Closet
عنوان کالا
توالت فرنگی گاتریا مدل ساترون
برند
گاتریا
سایز
690*380
رنگ
سفید
نوع توالت
فرنگی زمینی
سایز لوله خروجی
100 میلی متر
لوله طهارت (بیده)
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود