برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل آی

اگر در اثر استفاده از توالت های ایرانی دچار پا درد و مشکلات مربوط به پا شده اید ما به شما توالت فرنگی های گاتریا را پیشنهاد می نماییم. توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل آی دارای طراحی بسیار خوبی می باشد که در اثر استفاده از آن به پاهای شما اصلا فشار نمی آید. خرید توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل آی با قیمت عالی

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل آی

حالت استفاده از توالت فرنگی به حالت صندلی است. چون در خارج از ایران بسیار پر استفاده بود به آن نام فرنگی دادند. خاصیت و دلیل استفاده از این نوع توالت این است که هنگام نشستن روی آن پا به حالت 90 درجه می باشد و فشار زیادی به پا ها و زانو ها وارد نمی شود و شما دچار مشکل پا درد نمی شوید. به همین دلیل است که دکتر ها و فیزیوتراپ ها این توالت را به افرادی که دارای مشکلات جسمی یا اضافه وزن و ... که برایشان سخت است پا هایشان را خم نمایید و یا برایشان مضر است پایشان را خم نماید، سفارش می کنند. توالت های فرنگی نسبت به توالت های ایرانی از بهداشت بهتری برخوردار می باشد. این مدل توالت را توالت فرنگی اروپایی نیز می نامند. توالت های فرنگی را با توجه به نوع نصب خود به دو دسته توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری تقسیم می نمایند. توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل آی از نوع دیواری می باشد. به دلیل دیواری بودن، توالت فرنگی وال هنگ آی به دیوار سرویس بهداشتی نصب می شود پس در فضای بالاتری از زمین قرار می گیرد و نظافت سرویس بسیار راحت تر می نمایید.

خرید توالت آنتی باکتریال گاتریا آی

سایز این توالت فرنگی 530*360 می باشد که این توالت گاتریا فضای کمی از سرویس را اشغال می نمایید و از آن می توان در فضا های کوچک استفاده نمود. توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل آرسیتا دارای طراحی بسیار شیکی می باشد که با توجه به دیواری بودن آن نمای داخل سرویس شما را زیباتر می نماید. این توالت دارای رنگ سفید کلایسک می باشد که به دارای حالت ضد جرم می باشد. درب آرام بند آن صدای بسیار کمی تولید می کند. توالت فرنگی وال هنگ گاتریا دارای لوله طهارت (بیده) می باشد که جنسش استیل درجه یک می باشد. با این توالت فرنگی در مصرف آب صرفه جویی نمایید. لوله خروجی این توالت به صورت P می باشد که راحت تر بتواند فاضلاب را به لوله فاضلاب درون دیوار انتقال دهد. جنس بدنه آن به صورت آنتی باکتریال می باشد که در اثر استفاده، باکتری ها به آن نمی چسبند و همراه با آب دفع می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های که این مدل توالت فرنگی را نسبت به بقیه توالت های فرنگی متمایز می نماید این است که این توالت فرنگی قابلیت تعویض کاسه فرنگی را دارد و تعویض کاسه این توالت فرنگی بسیار راحت می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
AY NEW Wall Hung
عنوان کالا
توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل آی
برند
گاتریا
سایز
530*360
رنگ
سفید
فرم لوله خروجی
P
نوع توالت
فرنگی دیواری
کاسه قابل تعویض
دارد
لوله طهارت (بیده)
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود