برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ساترون

توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ساترون یک توالت آنتی باکتریال می باشد که در برابر باکتری بسیار مقاوم بوده و نمی گذارد اصلا باکتری و جرم به بدنه آن نمی چسبد. این توالت فرنگی لوکس به رنگ سفید کلاسیک تولید شده است که دارای دهانه و درب نرم می باشد. خرید انواع توالت فرنگی با کیفیت در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ساترون

توالت فرنگی یک مدل توالت است که به حالت صندلی از آن استفاده می شود. خاصیت خوب این نوع توالت در این است که هنگام نشستن روی آن پا به حالت 90 درجه در می آید و فشار زیادی به زانو ها وارد نمی شود. به همین دلیل است که این توالت به درد افراد نیازمند یا دارای اضافه وزن و ... که برایشان سخت است پاهایشان را خم نمایید مناسب می باشد. این مدل توالت به توالت فرنگی اروپایی نیز معروف می باشد. توالت های فرنگی با توجه به نوع نصب خود به دو دسته توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری تقسیم می شوند که توالت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ساترون از نوع دیواری آن می باشد. دلیل دیواری بودن آن هم این است که توالت فرنگی وال هنگ ساترون به دیوار سرویس بهداشتی نصب می شود.

توالت فرنگی آنتی باکتریال وال هنگ گاتریا مدل ساترون

سایز این توالت فرنگی 530*370 می باشد. دارای طراحی بسیار لوکسی می باشد که مکان سرویس بهداشتی شما را بسیار قشنگ و شیک نشان می دهد. این توالت دارای رنگ سفید کلایسک می باشد که به راحتی جرم نمی گیرد. دری آن به حالت نرم می باشد که به راحتی باز و بسته می شود و صدای کمی تولید می کند. توالت فرنگی وال هنگ گاتریا دارای لوله طهارتی از جنس استیل درجه یک می باشد که در اثر زور و استتفاده زیاد نمی شکند. خروجی این توالت به صورت P می باشد که راحت تر بتواند فاضلاب را به لوله فاضلاب درون دیوار دفع نمایید. جنس بدنه آن به صورت آنتی باکتریال می باشد که در اثر استفاده باکتری ها به آن نمی چسبند و همراه با آب دفع می شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
SATRON Wall Hung
عنوان کالا
والت فرنگی وال هنگ گاتریا مدل ساترون
برند
گاتریا
سایز
530*370
رنگ
سفید
فرم لوله خروجی
P
نوع توالت
فرنگی دیواری
لوله طهارت (بیده)
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود