برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت ایرانی چینی کرد مدل لیلی

توالت ایرانی چینی کرد مدل لیلی از نوع گود می باشد. توالت ایرانی چینی کرد مدل لیلی دارای ابعاد 57.5*47.5*25.5 سانتی متر و وزن 17.3 کیلوگرم است و آبریز آن از نوع ریم باز است.

بیشتر بخوانید
7,189,800 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت ایرانی چینی کرد مدل لیلی

توالت ایرانی در کنار توالت فرنگی از چینی آلات مورد استفاده و رایج در منازل به شمار می رود. توالت ایرانی به دلیل به صرفه تر بودن و البته سلیقه بسیاری از مصرف کنندگان محبوب است. توالت ایرانی از چینی بهداشتی تولید می گردد. سطح توالت ایرانی با کیفیت توانایی ایستادگی در برابر ضربه، رطوبت و مواد شیمیایی را دارا است و تا چندین سال می توان از آن استفاده نمود. 

البته یکی از ایرادات توالت ایرانی، این است که نسبت به توالت فرنگی کار با آن سخت تر بوده و هنگام استفاده از آن به زانو فشار وارد می آید. تمیز کردن آن نیز نسبت به توالت فرنگی مشکل تر و وزن آن نیز بیشتر است. همچنین نصب توالت ایرانی، اندکی نسبت به توالت فرنگی سخت تر انجام می شود. توالت ایرانی بر خلاف توالت فرنگی لوله طهارت ندارد.

توالت ایرانی نیز مانند توالت فرنگی در طرح های مختلفی تولید می گردد و مشتریان با توجه به سلیقه خود می توانند آن ها را انتخاب نمایند. طرح توالت در لوکس و زیبا سازی محیط منزل و سرویس بهداشتی موثر می باشد. 

توالت های ایرانی و فرنگی هر دو در انواع طبی، برای استفاده راحت تر کسانی که دچار ناراحتی در کمر، پاها و زانو هستند، ساخته می شوند.در توالت های ایرانی سیستم تخلیه از نوع آبریز است و بر سه نوع است: ریم باز، ریم بسته و ریم لس. آبریز ریم لس بهترین نوع به شمار می رود زیرا با مصرف آب کمتر، تقریباً تمام نقاط کاسه توالت را شستشو می دهد.

گروه چینی کرد محصولات خود را با کیفیت درجه یک و درجه دو عرضه می کند. چینی با کیفیت لعاب درجه یک بهترین نوع چینی است. جذب آب در توالت های درجه یک پایین است و باعث می شود این توالت ها دیرتر بو بگیرند و کثیف شوند.

خرید اینترنتی توالت ایرانی 

توالت ایرانی چینی کرد مدل لیلی، از نوع تخت می باشد. توالت زمینی چینی کرد مدل لیلی دارای ابعاد 57.5*47.5*25.5 سانتی متر و وزن 17.3 کیلوگرم می باشد. تولید این توالت توسط برند چینی کرد صورت گرفته است. توالت ایرانی چینی کرد مدل آرین از چینی با کیفیت درجه یک و درجه دو تولید شده است. استفاده از چینی درجه یک به افزایش عمر این محصول و بهداشت آن بسیار کمک خواهد نمود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
لیلی
عنوان کالا
توالت ایرانی چینی کرد مدل لیلی
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
17.3 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
سیستم آبریزی
دور باز
ابعاد
57.5*47.5*25.5 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی
نوع توالت ایرانی
تخت

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود